Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 958 ggr
examynia
0

sprenger bow balance

är de nån som har sånna?

jag har läst om dom å tycker att de låter som att de skulle passa mig å då jag har problem med ett knä å en fotled..

vad tycker ni om dom?

Peppe
0

Har dom till både hopp och dressyrsadeln, de är superbra! Jag har också knäproblem. En enorm skillnad mot vanliga, mycket mjukare och skänkeln blir mer stilla. Jag kan knappt rida med vanliga längre. Väl värda sina pengar!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

examynia
0

tack för svaret.. ja jag känner att de kan vara värt att prova.. kan ju inte bli sämre än vad de är nu iallafall=)

niare
0

jag som är överrörlig funkade det inte superbra på fick ont i mina knän då det töjdes för mkt nästan, annars älskade jag dom för breda plattan och bra fäste och anklarna blev bättre

examynia
0

jag är åxå överrörlig i typ alla leder å de är därför jag har problem med mitt knä.. hmm..

men hur menar du att de töjde sig för mycket just för knäna? (förstår om de är svårt att förklara men tänkte bara ifall du ville försöka:P)

anledningen till att jag funderat på de är lite att jag har syntetläder å dom är ju heltstumma.. vanliga läder är ju lite spänstiga å därför känns de som att de blir alldeles för stumt med vanliga stigbyglar..

Peppe
0

jag är OCKSÅ överrörlig och tycker fortfarande som i #1!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~