Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 914 ggr
Revolt
4

Härlig dag

Idag skiner solen från en klarblå himmel. 

Det en heldag i stallet. En stor köttbit, majskolvar och potatissallad följer med till stallet, så ska vi alla i stallet grilla och ha trevligt i det här underbara vädret!

Ville bara dela med mig av mina glädje över den här fina dagen! Ta vara på det här härliga vädret och hitta på nåt kul idag, en perfekt dag att spendera med våra fyrbenta vänner! <3

Vad ska ni göra idag? :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Aribigga
0

Idag hade vi födelsedagspicknick i sommarhagen för James, imorgon fyller han sju år och blir en stor pojke. Det blev kaffe, saft och glass med maränger till människorna och päron och gräs till hästarna. Kan tro att de var glada 😃

lurvponnyn.vimeddjur.se

Bruhn
0

Red ut en tur med mitt äldsta barnbarn i härligt vårväder. Pigga Pållar idag.

Gullan_J
0

Idag blev en riktig stalldag, från 10 till 15. Jag red på uteridplanen och lösgjorde ordentligt.

-Bättre ökänd än okänd

viktoria91
0

#1. Trodde jag var den enda som firade min ponny födelsedag och bjuder in gäster!:-P

Revolt
0

Kom hem från stallet för ett tag sen, och åkte dit kl 11 imorse, så har varit i stallet 10 timmar idag, utan att åka hem någonting :O

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Vikan
0

Tja, inte "min" dag i stallet. Men det var trevligt. Blev trampad av en häst, någon häst gick in i mig, blev rädd för en metall-sak - som jag faktiskt inte vet vad det var för något. Tillhör säkert traktorn - vilket slutade med att jag fick den över mina ben. Trillade dessutom av… inte alls min dag.  

Men trevligt var det allt, ändå! Härliga hästar, trots allt…

examynia
0

ja hos mig har de regnat hela dagen så de blev inget speciellt i stallet mer än att göra ordning å släppa ut å fodra hästar=).. men hoppas på finar dag i morgon:P

Em--ma
0

Idag blev det en heldag för mig med. Började med att mocka hage och sen bygga lite terräng hinder som ska ut i sommarhagen och sen hoppa pållen. Var i stallet 12h idag och man fattar inte var all tid tar vägen! ;)

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !