usch ja skäms:(
de var tävling ida på stalle de gick rätt bra:)
men när ja sku skritta fram ute glömde jag hjälmen…asså första gången ja glömt hjälmen:S
ja skritta där i mössa o de var säkert nån som såg men ingen sa nått… ja red där o sa hej åt en gubbe o då kom ja på de.. de var säkert många andra som sett för de var ett par människor där, o ja hoppas verkligen inte dom såg:|
gubben sa inget men ja kom ba på de när ja sa hej åt han o ja hoppa direkt av o gick in o hämta den..
fick typ värsta choken..asså de måste ha vart att ja var lite stressad för att de var tävling..men asså fatta ja fick brottom in och att man skämdes sen..tänk om de hänt nått…
usch ja hoppas verkligen att ingen märkte..och ja kommer nog aldri glömma igen..tänk va dom sku sagt om ja kom o red fram utan hjälm då skulle jag nog int få tävla:S
hade skyddsväst men asså att ja glömde hjälmen..

Tur att du kom på det till slut
Aja baja !!! haha , glömmer gör vi alla fast kanske inte hjälmen.

Oj då! Har också glömt hjälmen en gång. Det var när jag var så ivrig att ut och pröva min häst för första gången. När jag satt på och hade börjat skritta iväg så kom jag på det.
det var ju ändå tur att du kom på att du inte hade hjälmen inna du kom in på banan
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Haha, jag så kan det gå
Jag har glömt hjälmen mååånga gånger fast aldrig under en tävling…men det kan ju bero på att jag aldrig tävlat

Ha, ha vad rolig du är då sessan. (Har aldrig glömt hjälmen under tävling, förresten har jag aldrig tävlat.) 

vilken tur att du kom på det och att det inte hände nått.

men ja skäms för de var säkert nån som såg de o undrade va ja höll på me:S men de gick ju bra iaf:P kommer nog aldrig glömma igen:)

Ja, att glömma hjälmen hemma på stallbacken är väl en sak. Inte bra det heller, men åtminstone inte lika pinsamt som på en tävling. Trösta dig med att du kom på det i grevens tid. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jo å de va tur att de inte var nån större tävling utan bara en liten klubbis så de va int så jätte mycke folk där:)
ja hade rätt mycke tid på mej ändå, hann skritta runt lite me kompisen innan ja sku rida fram åxå..