Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 872 ggr
wewwa
0

OT: Planerat?

Har ni planerat något roligt eller mindre roligt framöver?

Imorgon ska vi åka till vårat släktställe, nästan 30 mil härifrån. Men vi kommer hem på lördag igen, för då ska jag passa Nelen_93s kanin… xD

J-Parnebo
0

Jag har inte planerat , men mina föräldrar har planerat att vi ska till italien på söndag :'( wää .. kommer sakna mina djur och Kaaaanel <333

#0 fast jag tror(vet) att du kmr ta bra hand om kanel och kaninen :D

Mandysan
0

Jag ska fylla år på torsdag xD och imorrn ska jag träna dressyr….

wewwa
0

#1 Ja, det får vi hoppas. Det ska nog gå bra.
Pappa visste inte om att herman skulle komma förrän för tre dagar sen. Då sa han bara att han inte får vara lös i mitt rum… haha Men jag lovar att jag ska rasta honom ändå… xD

J-Parnebo
0

#3 haha , han har ju en bur han bajsar i XD han bajsar faktist inte nån annanstans än i buren o kissar med XD

Cilla89
0

Falsterbo imorgon :D Sen blir det Falsterbo minst 2 ggr till, dagarna är dock inte bestämmda..

Alex
0

Har planerat att ta körkort så snart som möjligt, och leta jobb..^^ Sen att få hem en häst i oktober..:P Sen hade jag planerat att åka till London med en kompis i höst också, men nu vet jag inte hur det blir med det..:P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

halludu
0

Hmm..På måndag ska ja bo i ett hus på gården i en vecka och ta hand om alla hästar sj(även om ja bruka göra d hela tiden)kul å bo nån annanstans ja ska bo där tsm me min bästa vän Maria:D

Believer
0

vi ska flytta hästarna i helgen. roligt och roligt, beror på hur man ser det. det kommer inte bli kul när vi håller på, då Kiara kan vara en riktig liten häxa med lastningen. men skönt när dom väl är framme i nya stallet. sen är det bara en vecka kvar tills vi själva flyttar. det ska bli underbart skönt =)

MiaMaria
0

Oj de finns så mkt roligt planerat ;-)

• Stråket öppnar på fredag (krogstråk inför yran), lär nog vara där varje kväll o äta gott ja o dricka gott några kvällar oxå såklart ;-)
  • Det är Fäviken och Yran om 1,5 vecka, dock har jag inte bestämt mig för vad jag ska på.
  • Den 30e ska jag på leksand sommarland, gör en paus där på vägen ner till pappa
  • Tillbringa obestämd tid hos pappa, helt beroende på vad jag hittar på
  • 4 aug ska jag till Mantorp på "en dag på strippen"
  • Ska åka hem till norrland igen och packa alla saker
  • 18:e augusti ska Lennox visas på fölvisning
  • Flyttar söderut
[slo]
0

#7 Mysigt :)

#9 Du e ju redan skadad, dumt att ta en krogrunda och göra det värre ;)

Har inget planerat alls… Jobba som ett djur dom närmsta två veckorna. Kanske åker till HjoKo, men det bestäms väl några dagar innan, typ :P

MiaMaria
0

Haha ja men jag skadade mig ju nykter ju Oskyldig Krogstråket är en höjdare, kan nog bryta alla ben i kroppen där men de gör inget, huvudsaken är att jag får va där ;-)

joytick
0

Hahaha jag ska skippa yran för att the simpsons movie har premiär på fredan 8) *filmfreak*

[slo]
0

Det tror jag inte på mia, inte en sekund ;)

MiaMaria
0

Kom o upplev de själv då ;-P

[slo]
0

Ska jag uppleva när du skadar dig onykter? Det låter inte så bra :P

MiaMaria
0

Stråket såklart knäppis ;-P

[slo]
0

Jomenvisst… :P Jag planerar dock ett seriöst sjöslag nu på lördag, så tyvärr ;)

MiaMaria
0

Haha, håller ju på i 1,5 vecka ju

[slo]
0

Jag får väl tänka på det då… Eller nej, har inga pengar kvar Skrikandes

reddie
0

Har inget planerat frammöver förutom dressyrträning för instruktör varannan vecka