OT: Roliga historier
Roliga historier jah! ;) Piggar upp litet här.. :P nån som kan nåra godingar? :) Nya som Gamla.. :)
Bara å lägga in :)
Alla barnen rånade ICA affären utom Frank för han rånade en bank
Alla barnen åt av köttsoppan utom Jonny för det var hans ponny ^^

det var en gång två krokodiler som låg i vassen och tittade på en surfare för första gången.
då sa den ena: - åh, titta, idag kommer maten serverad på bricka!
Det var en gång en snobb och en norrman som var ute och campade. Då kom det en krokodil och åt upp snobben så bara huvuet stack ut ur munnen. Då sa norrmannen; nämen har du skaffat dig en lacostesovsäck?
När jag blir stor ska jag bli bankdirektör. De tjänar så mkt pengar att de har råd med att köpa ett sådant stort hus som det där. _Femåriga Sven pekar på ett palatsliknande hus inne i en enorm trädgård.
_Jag ska bli antikhandlare. Då får jag råd att köpa en sån Cadillac som står där borta, säger Lasse, oxå fem år gammal.
Deras kompis Maja vet oxå vad hon vill bli:
Jag ska bli prostituerad.
Vad är det för något?? undrar de två killarna.
Det vet jag inte, min syster är det. Hon måste tjäna bra för det är hennes hus och hennes Cadillac.
HAHAHA hästen ! den var BRAA ! :D
#6 Taack… :P
Alla barnen skrek utom Per, för han skrek inte. (precis min humor)
Här kommer en till som verkligen fick mig att ASGARVA när jag läste den första gången!
Det var en gång två älgar som satt i ett träd och dinglade med benen. Då kraschade plötsligt en ubåt in i trädet bredvid. Då sa den ena älgen "Den bor nog där".
HAHAHAHAHAHAH typ =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

HAHAHAHAAHAHA #8 håller me dej!!!! Humor när den är som bäst!!!!!
#8 HAHA ägd xD Alla barnen hade en boll utom Bruno för han hade en röd traktor ^^

alla barnen hoppade utför stupet utom Jocke, för han ville inte xd haha…
#4 den va skitkul XD

Alla barnen letade efter styckmördare utom Assar för han låg redan i 17 kassar..
hahahah xD

går du ofta till talpedagog? - Ja, jag e stamkund
På skylten utan för puben står det: GRATIS ÖL TILL DEN SOM KLARAR TESTET! En kille blir nyfiken, så han går in och frågar bartendern vad testet går ut på. Först måste du svepa en liter Tequila utan att röra en min, säger bartendern. Han fortsätter: På bakgården finns det en alligator med en rutten tand, du måste dra ut den med dina bara händer. Och sist av allt: På tredje våningen finns det en kvinna som aldrig har fått orgasm, du måste se till att hon får det. Killen funderar ett kort tag och säger sedan: Hur gärna jag än skulle vilja ha gratis öl, så är det inte värt det. Till att börja med måste man vara helt galen för att dricka en liter Tequila, och sen blir det ju bara värre och värre. Tiden går och efter att killen har druckit ett par stora stark, svamlar han fram: Va e ren där tequilan? Han tar flaskan och klunkar i sig hela litern utan att röra en min. Därefter raglar han ut genom bakre utgången och snart hör gästerna en massa stök och bök från bakgården och sen blir det tyst. Då snubblar mannen in i baren igen med kläderna sönderslitna och en massa rivmärken över hela kroppen. Så där ja, säger han stolt. Var är den där kvinnan med den ruttna tanden?
Hästen, din va bäst xD hahaha

**Tonårsflickan är för första gången hos gynekologen.
- Jag har aldrig klätt av mig framför en man, säger flickan.
Gynekologen funderar en kort stund:
- Jag har ett förslag. Vi släcker ljuset, och när du är klar så säger du till.
Efter en stund frågar flickan:
- Var ska jag lägga mina kläder?
- Lägg dom ovanpå mina bara.
Den nya prästen var ute i socknen för att bekanta sig med församlingsborna. På en gård var endast pigan hemma. Prästen hälsade och sade:
- Är lilla fröken lika vit i själen som i skinnet så ses vi i himlen när tiden är inne.
Pigan var inte sen att svara:
- Är pastorn lika styv i byxorna som i kragen så kan vi ses i källaren om en kvart.
Den unga vackra flickan skall få en tand utdragen, och tandläkaren kör med den vanliga rutinen:
- Det här kommer inte alls att göra ont.
Han lutar sig över henne med tången i näven. Plötsligt rycker han till och försöker dra sig tillbaka.
- Fröken, säger han med behärskad stämma, ni har grabbat tag i mina testiklar!
- Javisst, säger flickan, men jag försäkrar - det här kommer inte alls att göra ont.
En deppad man kommer in på baren och beställer en dubbel whiskey. Bartendern frågar hur det är fatt, och mannen berättar att han kommit hem och funnit sin hustru i sängen med hans bästa vän.
- Vad gjorde du då?, frågade bartendern.
- Jag sparkade ut henne från huset och bad henne dra dit pepparen växer, svarade mannen.
- Och vad gjorde du med din bästa vän?
- Jag tog ut honom i trädgården och sa: 'Stygg hund, sty-y-y-gg hund!'
Det var två damer som satt på ett café och drack kaffe. Plötsligt säger den ena damen:
- Du har gått och fört ut att min man har en vårta på picken.
- Nej, det har jag verkligen inte!
- Det har du visst.
- Nej, det enda jag har sagt är att det KÄNDES som om det vore en vårta!
Storbonden skulle åka till lanthandeln för att köpa bröd, och på vägen dit ser han att grannbondens piga är på väg på samma håll. Eftersom hans manlighet påminner honom om att hon är något av det vackraste han sett, så stannar han och erbjuder henne skjuts men blir nobbad. Senare, framme vid lanthandeln, när det börjar dra ihop sej för hemfärd, springer han på henne igen. Precis i samma ögonblick bryter ett fruktansvärt åskväder lös och regnet bara vräker ner. Han tar chansen igen och frågar om hon vill ha skjuts hem. Den här gången svarar pigan tacksamt ja.
Halvvägs hem så bär det sej inte bättre än att blixten slår ner mitt i skallen på den stackars hästen som faller ner död. Storbonden och pigan lägger sig under vagnen för att få skydd mot regnet. När de legat där en stund så kan han inte hålla sig längre utan tar fram sin mojäng ur byxorna och säger till pigan:
- Har du sett en sån här någon gång?
- Nej… svarar pigan osäker.
- Den kallas för penis.
- Jaha, och vad har man den till då?
- Man stoppar in den i någon, och på så sätt kan man skapa nytt liv.
Pigan skiner plötsligt upp och utbrister:
- Men ta då och stoppa upp den där mojängen i röven på hästen, så att vi kommer härifrån någon gång!**
hahaha xD

- Hur många indianer får det plats i ett träd?
- Hela stammen.

Detta ska läsas snabbt:
Jag bodde på gata Fläsk, tre trappor upp på nedre bottenvåningen. Där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande tågtidstabeller. Då kom en man in med en bladlös kniv och högg mig hjärtat, men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde! Jag kutade ner till hamnen och bryggan gick. På havet blev vi överfallna av pirater och jag flöt i land på en rostig spik. På stranden dansade nakna kannibaler med händerna i byxfickorna. Jag sprang in i djungel och mötte två vita lejon. Jag sköt det ena med mitt skott, sen bar jag bomull tills jag fick ryggskott och med det skottet sköt jag den andra. Jag fortsatte springa och trillade ner i en grop med krokodiler, då hängde mitt liv på en skör tråd och för den tråden klättrade jag upp… Jag sprang till ett hus, sköt upp dörren, hoppade in genom fönstret. Där låg en uppäten korvmacka som jag åt upp. Jag sprang ner till stranden igen och där skrek jag på hjälp så det ekade och i den ekade rodde jag hem.
;)

Alla hade ett liv utan Runar för han hade lunar…

#8 Isåfall…
Det var en gång två älgar som var ute och flög. Så sa den ena älgen: Men du, älgar kan inte flyga… Den andra: Nä, jag vet, men det gör inget för min mormor har en brödrost…
Vår rost slutade rosta så vi slängde den i ån och då började den rosta.

Det var en gång 2 tomater som gick över vägen. Då sa den ena tomaten:
- Kom så går vi hem.
HAHA! ;´)
#21 HAHAHA X''D
Det var en gång två tegelstenar som var ute och simmade. Den ena tegelstenen simmade lite fortare än den andra. Då sa den andra tegelstenen:
- Varför simmar du så fort?
- Jag vet inte, men det kan ha något att göra med min morfars frisyr.
HAHAHAH
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1 HAHA va kuul!

Mer historier tack!!!! Tyvärr har jag inga egna att bidra med…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Två ordentligt berusade damer stannde på vägen hem vi kyrkogården för att kissa, den ena torkade sig med sina trosor och den andra torkade sig med en gravbukett. Dagen efter ringde den ena maken till den andra och sa: det måste ha gått vilt till igår för att min fru kom hem utan trosor. Klaga inte min fru kom hem med ett visitkort instoppad i röven där det stog "vi glömmer dig aldrig" ;D