PEPPE !!
Måste fråga vad du har för hovslagare och vad han tar per sko. Calle har tappat en sko och Tommy ( vår hovslagare ) har gått på semester till augusti. Alla andra han visste hade med gjort det. Han kan inte gå utan sko i över en månad, plus att han haltar, vill inte att hältav ska bli värre.
Så, om du skulle vara så snäll och säga vad du har för hovslagare och om han inte har semester får du gärna säga vad han tar per sko, och nummret till honom :D

jag har oxå en Tommy =) han tar 950 för en rundskoning, och 50 för en tappsko. han kommer till oss snart, så han kanske kunde ta Calle då me? annars finns ju Jörgen från mörlunda men han skulle jag inte ta dit om jag va du, han har sabbat många hästars hovar. sen Roger som många tyckt va bra till en början, men där hovarna varit stora som tallrikar efter några månader, men han kanske kan slå på en tappsko bara. sen isabell från järnforsen har gått kurs för att slå på tappskor, hon kanske ställer upp? jag vet inte priser på dom andra
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
VERKLIGEN ?? För det vore såååå bra om han ville komma till oss också :D:D Du vet inte vilket datum ? Vet du om han slår på en ny sko för det priset eller ska man betala för skon + 50kr?
nej tack, inga tallrikshovar här inte.

han har telefontid på onsdagar och torsdagar, emely ska ringa på torsdag så jag vet inte exakt när han kommer. jag vet faktiskt inte hur det är, är bara en i stallet som haft nån tappsko senaste halvåret och hon betalade 50, sen om hon hade skon kvar eller ej vet jag inte.
du kan ju ringa imon elelr på torsdag och fråga om han kan slå på den när han ska till hägelåkra, så får vi se vilken dag det blir. men jag kan u inte garantera att han kan för han har sagt max 4 hästar och det är vi, men en tappsko ska han väl kunna ta oxå tycker ja…

Herregud vad jobbigt med en hovlsagare med telefontid 2 dagar av 7.
Jag måste ha nummret du vet X)

han kan antagligen inte ta calle för han är fullbokad den dagen han kommer, får avboka nån annan för att kunna ta våra 4. men testa nån av dom andra, har tyvärr inget nummer till dom. roger davidsson kan säkert slå på en sko, sök på eniro.
Jessica tog en som tar 500:- för en sko!
Visst bensin med, men iaf!!

tappsko slår våran på gratis om han redan har ärenden i närheten. Annars tar han 700kr för hel skoning, 350 för två skor o värkning på alla.

min hovslagare kommer ut och slår på den, utan kostnad. ingår i priset. så har alltid mina hovisar gjort.