Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 472 ggr
elin
0

Nuu...

Åskar det här o har gjort i små perioder hela dagen, jag som vill rida!!
Tänk o finslipa lite dressyr idag men det e så otäckt o va i ridhuset när de åskar Generad det ekar så dant o så känns de som om blixten ska slå ner i huvvet på mig o nisse vilken skeund som helst Förvånad
Nu verkar de komma närmre också.. *suck*
O Nisse är ute nu! Ledsen E era hästar det med?
Åskar de hos er eller har gjort idag?

/Elin

Qvist
0

Det har börjat regna här nu Ledsen Och vi som skall upp å fixa en ny hage Flört Det är blir väl bara att ta åp regnkläder

gejsa
0

Nej, det har inte börjat åska än här. Det kom en liten liten regnskur med det har nästan torkat redan i gräset. Gubben är ute och klipper gräset innan regnet.

Det var nyss en familj här och provred Gejsa i värmen. Herregud vilken tryckande värme det är. Känns att det är åska på väg.

Anna
0

Det regnade i 15 sek här förut, nu är det sooool. Vi har suttit ute och ätit pizza på den gigantiska balkongen, ska ner och bada snart. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

__iE
0

Det åskade o regnade imorse. Nu är det vaaaarmt, soligt till o från men vaarmt!
de sa att det skulle bli värsta åskovädret här men det blir nog inte så - hoppas jag! :)

MiaMaria
0

Men varför sitter du vid datorn när de åskar??? Galning!!

Vi slipper åskan vi, har bara regnat här

Cilla89
0

Åskade lite imorse vid 7.. Har vatt på falsterbo hela dagen :)

davidia
0

här åskade det kl 12 på dagen och kl 16 i eftermiddags…och det kommer säkert fler smällar

elin
0

Miamaria, jag e nog galen ;) Du har rätt!
Men bor ju i lägenhet om de gör de lite säkrare?

/Elin

Alex
0

Har åskat till och från hela dagen här också. Men nu är det sol i alla fall, fast fortfarande kvavt och jobbig luft. >.<

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

wewwa
0

Här är det fint , men blåsigt…

tiina
0

Vi fick ett rejält åskoväd på eftermiddan…men sen vart det jätte fint!!

gejsa
0

Det kom inte mycket regn i dag. Kanske någon mm bara och åskvädret gick förbi oss. Inte över oss iaf. Men det är kvavt ute nu.

divansson
0

Här har de rgnat lite hela tiden, hästarna fick va ute i bara två-tre tiamr, då kom de in å regntäckena hade inte hjälpt ett minsta skit! Ska beställa nya, men de blir ju inte av.. :P Uha, för typ två tim sem va solen framme, nu har dne gått ned.. :P