Nuu...
Åskar det här o har gjort i små perioder hela dagen, jag som vill rida!!
Tänk o finslipa lite dressyr idag men det e så otäckt o va i ridhuset när de åskar
det ekar så dant o så känns de som om blixten ska slå ner i huvvet på mig o nisse vilken skeund som helst 
Nu verkar de komma närmre också.. *suck*
O Nisse är ute nu!
E era hästar det med?
Åskar de hos er eller har gjort idag?
/Elin
Det har börjat regna här nu
Och vi som skall upp å fixa en ny hage
Det är blir väl bara att ta åp regnkläder

Nej, det har inte börjat åska än här. Det kom en liten liten regnskur med det har nästan torkat redan i gräset. Gubben är ute och klipper gräset innan regnet.
Det var nyss en familj här och provred Gejsa i värmen. Herregud vilken tryckande värme det är. Känns att det är åska på väg.
Det regnade i 15 sek här förut, nu är det sooool. Vi har suttit ute och ätit pizza på den gigantiska balkongen, ska ner och bada snart. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Det åskade o regnade imorse. Nu är det vaaaarmt, soligt till o från men vaarmt!
de sa att det skulle bli värsta åskovädret här men det blir nog inte så - hoppas jag! :)

Men varför sitter du vid datorn när de åskar??? Galning!!
Vi slipper åskan vi, har bara regnat här

Åskade lite imorse vid 7.. Har vatt på falsterbo hela dagen :)
här åskade det kl 12 på dagen och kl 16 i eftermiddags…och det kommer säkert fler smällar
Miamaria, jag e nog galen ;) Du har rätt!
Men bor ju i lägenhet om de gör de lite säkrare?
/Elin
Har åskat till och från hela dagen här också. Men nu är det sol i alla fall, fast fortfarande kvavt och jobbig luft. >.<
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Här är det fint , men blåsigt…

Vi fick ett rejält åskoväd på eftermiddan…men sen vart det jätte fint!!

Det kom inte mycket regn i dag. Kanske någon mm bara och åskvädret gick förbi oss. Inte över oss iaf. Men det är kvavt ute nu.

Här har de rgnat lite hela tiden, hästarna fick va ute i bara två-tre tiamr, då kom de in å regntäckena hade inte hjälpt ett minsta skit! Ska beställa nya, men de blir ju inte av.. :P Uha, för typ två tim sem va solen framme, nu har dne gått ned.. :P