klart för strömsholm!

ååh va kul :D grattis
Gratulerar, måste kännas bra =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

grattis

grattis!

gud vad kul :D

grattis!

aa känns skitroligt :) jag har varit lite osäker på mina poäng, men jag klara mig precis. jag hade 290p och jag tror att den med lägsta hade 285 (eller så var det medeln, vet ej).

Grattis!!

Grattis! :D Hoppas du får det suuperbra där! :D Gu va fint de ser ut att vara :o

Åh grattis. ja ska inte dit men ja känner en som redan går där o så en till som ska in nu i höst! =)
åhh vad roligt för dig! Super grattis!! :D
Hoppas du kommer trivas!
/ Sara & Casper

GRATTIS!!!!
ser super fint ut där^^ funderade själv nästan ett tag på att söka dit men de är så himla långt hemmifrån för mej så jag sökte på närmre håll ist^^
är det stora klasser där?går dom bara efter poängen eller måste man gör nå ridprov eller liknande?:D
blir nästan sugen på att kanske plugga vidare där om tre år när jag blir färdig med de jag sökt till nu^^

310 va kul :) vad heter hon som ska in till hösten, och vart kommer hon ifrån?

#12 det finns två linjer kan man säga, riksidrottsgymnasiet och ridsportsgymnasiet. de som skulle in på riks var på strömsholm i november förra året och red upp för lärare. tror de rider på typ sm nivå, de som kommer in där. på rid(vanliga där jag ska in) så var det bara betyg (lägsta hade 9mvg). däremot så fick de som hade kommit in preliminärt åka till strömsholm den 22 maj och kolla runt lite+ rida så att de fick se hur duktig man var, mjen det hade inget med intagningen att göra :)

vad kul! :D Grattis :P
ååh så roligt ! :D lycka till och hoppas du kommer trivas :D

grattis! guu va kul! jag sökte aldrig dit, hade velat gå där, men mina betygpoäng hade aldrig räckt ändå.. jag gick ju på säbyholm i bro. tog studenten i år, känns inte som om det givit någonting, tyvärr. i ridningen, det var väldig låg nivå där =/
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

#17 okej. det är mest därför jag söker till strömsholm. om man ändå ska gå på ett gymnasium med hästar så vill jag gå ett som håller hög standard så att man får lära sig så mycket som möjligt. sen så känns det ju häftigt att ha gått där för det är ju ganska stort :)

# 18 joo.. jag känner mig inte så nöjd med det jag fick där.. men men, nu är det ju liksom avklarat och inget man kan ändra på =P haha.. jag hoppas du får det bra på strömsholm!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Vad kul, grattis.. : )