hjälpa till...
hej.jag var upp på ridskolan i fredags o frågade om dom behövde hjälp med nått.det ville dom självklart.så då får jag en ridlektion om jag hjälper till.det ska bli himla roligt.detta gör jag även för att försöka att komma igång med min egen ridning här hemma på mina pollar som haft vinter vila….men åter till detta med en ridlektion.jag kan inte så mycket om skänklar o allt.det var så länge sen jag red på ridskola……så nu blir jag nästan nervös över om jag ska ta dom där ridlektionerna eller inte..

Det är klart du ska passa på och ta ridlektionen. Du får ju bra hjälp iaf. Tror att du kommer ihåg bättre när du väl sitter där. I det stora hela kommer du nog inte att ångra dig när du väl haft lektionen.
Lycka till!!!!!

ja lycka till är det jag kan säga:P
Smart sätt att få ridlektioner!
Såklart du ska ta dem! Det är ju ridlektioner, man behöver inte kunna allt när man kommer dit. Och om du känner dig mycket osäker så kan du ju kolla upp grundskänklarna i förväg. Det går nog bra ska du se!
Jag skulle också vilja rida på lektioner eller för tränare igen, det var så länge sen så man har blivit lite rostig. Det är lätt hänt med skogsmulehästar.
ja precis.man gör ju inte samma sak med skogsmulle hästar som med ridskolehästar.jag lägger inte sånt på minne..

Lycka till isf :)