vinterbilder..
Idag hade jag tänkt att ta lite vinterbilder på min pojk när han får springa fritt i paddockens snö…
så kommer att lägga upp bilder senare idag..
lägg gärna upp era vinterbilder.. hade varit roligt att se=) hur dom ser ut spelar ingen roll.. men vill se SNÖ på bilden:D
Åh! Måste bara få bjuda på denna! Året 2010/11 fick jag med mig min pojkvän till stallet ganska många gånger och han hade galopperat två gånger när jag tyckte vi kunde ta en tur på fältet, sagt och gjort. När vi ridit dit så släpper jag honom och min häst ur sikte i 30 sekunder sen skriker han "KOLLA JAG RIDER COWBOY!!!"
Vänder mig om och får se det bilden visar haha <3
Tryckte inget på gasen men skippade både sadel och graman, bocksprång blev det! Kika gärna in på xoffbeat.blogg.se :)
Jag gillar den här bilden. Inte för att den är fotografiskt så bra, utan för att den visar hingsten Trojka Viking i vår vinterhage vintern 2009-2010 då han stod hos oss. Han är pappa till en av våra uppfödningar och en underbart trevlig hingst.
Om ni tittar riktigt noga på bilden så ser ni att det är så mycket snö i hagen att han i proncip skulle kunna kliva över stängslet. Men det skulle inte falla honom in, fastän våra ston gick 20 meter ifrån honom hela hösten-vinter-våren.
offbeat: underbart fina bilder :D
#10 oj ja de är mycket snö de syns hehe.. coolt med en så snäll hingst=)
mysigt med alla vinterbilder :-D
ååh, ska till delägarhästen imorgon och då hoppas jag att han är ute och att det är bra väder så jag kan få några fina kort på honom :) han är dock en travhäst.. hoppas han får vara med ändå?
#18: det är väl klart?
Travhästar är fina ju! :)
alla hästar å ponnys av alla dess slag får självklart vara med:D hundar åxå om man så vill=)
#19 ja han är så fin så! vad bra, då blir det bilder här imorgon på honom (om han är ute) :) tänkte mest på att sidan heter ju "ridsport", så blev osäker på om han fick vara med :)
jo klart du får de tycker jag allt :-D
#23 Vad mysigt det ser ut med mycket snö, sol och röda hus! Och ni såklart hihi :)
#26: Sötis!! 
#28 ja verkligen! 
de var ju söta bilder:D
fin fina.. din häst är ju så underbart vacker alltså.!
#33 Åh tack! I mitt stall säger dom att gult är fult haha, lite på skoj men lite på allvar ändå :')
mycket vacker!
#34: Asså, har "alltid" tyckt att den där hästen är så jäkla fin!

nä vad söööööööööööööööööööööööööta!! vill åxå ha åsna:D dom är bara så coola:P

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#69 jag kan ju inte direkt säga emot👍
jag MÅSTE ha en åsna i framtiden de är bara så.. sååå underbara alltså..
men har du bara åsnor?

#71 Ja jag kom på bättre tankar och bytte upp mig😉
hahaha de är bra de:P fungerar dom på samma sätt som hästar med foder å allt sånt?

#73 Nästan, mindre protein och energi och mer mineraler i korthet. Och köp 2 om du vill ha lyckliga åsnor;) Kika gärna på min hemsida åsneportalen om du vill veta mer: http://asnor.leineri.com/