Outfit till denna ponny
Vilken färg passar Ninjo, valack, 13 år, ganska snäll och busig. Ska ha honom på klubbmästerskapet och vill att han ska blända alla. Jag vill inte ha kalla färger, utan starka glada färger. Inte rosa, lila eller rött, då han är valack (ta inte illa upp om ni har det på era valacker)
Ös på med färgtips!

Orange!
Kom - otroligt nog - att tänka på någon nyans utav orange… eller gul. Kanske blå? Nu när min fantasi redan skenar: någon blandning av blått och grönt?
Ärlig talar, vet inte… och inte ens var dem tankarna kom ifrån. Skulle aldrig kunna välja något som passar. Är hemsk på att välja "matchande" saker..
Eller… indigo? Nejemn. Usch, nu kommer jag säkert drömma om färger till en skimmel…
Verkar som om ni tycker att orange passar! Har själv tänkt på orange, limegrön eller turkos. Att han har tex. limegrönt schabrak och benskydd samt att jag har limegröna handskar och andra "detaljer" ex. sporrremmar (inte för att jag ska ha det) och limegrönt ridspö.
#7 Kanske det, haha. Bara lite svårt att få tag på. :)
#9 Jepp. Synd, faktiskt. Mer…. unika färger är alltid svåra att få tag på!
Limegrön!
Hälsningar från mig, ponnyn och kaninerna :)
Min häst är valack och jag har rött för att han passar i det . Rött är inte bara för tjejer . Rosa däremot men hästen du har passar så himla fint i rött . Annars orange turkos blått baby blått ?
Gul skulle ha varit häftigt. Tycker att du och ponnyn ser bekant ut, kan jag ha sett er på tävling tro? I Östersund på Tannes hopptävling. Hade du ett schabrak som det stod 'Sponsrad av Pappa'? :)
-Bättre ökänd än okänd
Min första tanke var GUL! Knallgul, riktigt skrikande knallgul färg så det riktigt sprakar om er.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#13 Nej, det var nog inte jag :)
#14 Gul skulle vara coolt. :)
Jag hade (tråkig som en tant) haft marinblått (helst med gul paspoal), knoppat manen och fått honom att se ut som ett proffs;) Annars är orange galet häftigt, men har svårt för "blingbling" stora sloggans och glitter.
Shamall

Så ljusa skimlar passar till i stort sett allt. Välj din favoritfärg