Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1277 ggr
Evelinaesbjornsson
0

Efterlyses; Gotlandsruss

Måste ha tag i ägaren av Gotlandsruss vallacken Zwift. Zwift är en f.d travponny som såldes för ca 2-3 år sedan. Zwift är brun med mörkare brun man. Hans kännetecken är att ena örat är halvt ihopväxt. Han är ca. 135cm i mankhöjd. Vet ej vart han såldes, men vill OTROLIGT gärna ha tag i hans ägare (om han nu än finns vid livet) då jag saknar denna häst otroligt mkt. Det va en som hyrde stallplats åt Zwift hos oss. Han kunde inte dressyr el hoppning så jag utbildade honom lite i detta. När han såldes kunde han gå i form i skritt, trav och galopp. Han kunde skänkelvikning och han kunde hoppa 80cm. Detta är anledningen till att jag vill ha tag i hans nuvarande ägare. Jag lärde honom detta och jag vill höra hur han har det osv. Är det NÅN här inne som känner att han/hon sett till detta Russ så svara här eller mejla DIREKT.

lisette
0

du har frågat på gotlandsruss och ponnytrav antar jag?

Evelinaesbjornsson
0

#1 Nej, det har jag inte. Hur hittar man dit? Den där listan med dem olika sajterna är ju borta :S. Hitta den iaf inte -.-'

tantnett
0

Kan du inte gå in på Gotlandsruss iFokus el Ponnytrav iFokus.

Om du kollar längst ner på denna sida så har du sajterna det är nog bara att gå in på dom.

Lycka till.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Mixie
0

Hej, menar du Zwift f. 1990 e. Inter u. Linett?
Jag vet inte vem som har honom men har han vart travponny var han inte över 130 cm i manken :) Fråga på Gotlandsruss.ifokus där finns registrator för russavelsföreningen och en massa andra människor med "koll", någon av dem borde veta! :)

//Mickan

Evelinaesbjornsson
0

#3 Tack :)

#4 Har ingen aning om hans bakgrund då jag aldrig kollat in hans papper. Lägga in en bild på honom om du har? Kommer inte ihåg hur hög han var men runt 130-135 tror jag.

sofielundinn
2

Det var jag som köpte Zwift! ;)😂