Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 292 ggr
eken91
0

ridningen har förändrat mitt liv!!

att jag började rida förändrade mitt liv… i 7an (då ja börja rida) så hade jag inga kompisar.. och var utstött i skolan  och mitt självförtroende va lika med 0(noll) jag hade en "bästis" i 6an men hon bara övergav mig för en annan i 7an och hon lät mig inte skaffa mer kompisar..hon ville att jag bara skulle ha henne som kompis( hon hade typ kontrollen över mig)… sedan började jag rida…eftersom min moster skickade iväg mig på ett ridläger… och där träffade jag de mest underbaraste tjejerna..asså.. och dem gillade mig, för den jag var.. dom förändrade mig..och nu till 8an så har jag masser med kompisar.. för jag vågar ta mer kontakt me folk nu.. och mitt självförtroende har bara stigit mer och mer… jag är så glad för att jag träffade dem… ni betyder massor

och en av dem är medlem i ridsport fokus….. om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag gillar deii massor du e älskad…och att  jag alltid kommer finnas här för deii vad som en händer..Flört LOVE

elin
0

tack karin.. finns alltid här för dey med <3 :D

/Elin

eken91
0

lättSkrattande hihi

gejsa
0

Vad gulliga ni är mot varandra. Synd att du bor så långt bort annars hade du kunnat få rida på min fjording också.

eken91
0

självklart elin o ja e så gulliga..<3<3Kyss…..      hur ser din fjording ut..?

Julia
0

vilken tur att du har vänner nu för vänner gör så att man lever längre.

eken91
0

självklart… kan alltid lita på dem:)

Älskar_hästar
0

eken91 - Jag fick också fler kompisar när jag började rida :D En flyttade t.o.m till min klass för vi blev så bra vänner :D

gejsa
0

Min fjording är med i min fotosida.

eken91
0

okii kan ta mig en titt:):)

[slo]
0

För mig som kille har det snarare varit tvärt om… Men det har ändrats nu iaf, och jag lever än ;)

eken91
0

slo- förlorade du kompisar när du började ridaLedsen?

[slo]
0

Nja, jag red innan jag började skolan, och pö om pö när kompisarna i klassen fick reda på det så blev det inte jättemånga som ville leka med "hästtönten"..

lisette
0

att barn kan vara så elaka. jag förstår inte det.

ville inte hästflickorna leka med dig hleler?

[slo]
0

Barn är väldigt elaka, även om dom inte alltid menar det… Det var lite mer än en mil till klubben jag red på då, och dom flesta bodde i närheten av den och gick i en annan skola…