Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 587 ggr
bubbelbubbel
0

har jag missat ?

är det bara jag som har missat att det finns ett shetlandsponny.ifokus?

eller är det någon mer med mig ? ;P

Julia
0

mm, jag visste inte att det fanns det

bubbelbubbel
0

då var det inte bara jag då :P

__iE
0

Jag ! :D

Kiara
0

Kan man få en länk? Jag vill ha en knabstrupper i fokusFlört

bubbelbubbel
0

borde väl stämma…

Faxlin
0

Den finns, men är inte lanserad ännu. Mer om detta kan Linda berätta för er. För hon har nog större koll än vad jag har. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

ahaa, på så sätt ;)

PimTheGreat
0

inget jag visste heller

CarCar
0

#4 Kan inte du starta en Knabstrupper iFokus Flört 

Jag hjälper gärna till Glad

elin
0

jag tycker abolsut att vi ska ha en fjording iFokus.
Då fjordingen e en poppis ras här inne o att många e i kontakt me dessa underbaringar =)

/Elin

Kiara
0

#10 hadde varit kul om vi var tvåHemlis

CarCar
0

#12 Titta inte för mycket på mig, jag vet inte hur man gör Räcka ut tungan 

Men jag stöttar dig gärna och hjälper till så gott jag kan Glad

shirley
0

hade jag inte en aning om, kul!

Kiara
0

#13 du har mycket mer bilder än vad jag harFlörtJag har bara genetik noja Räcka ut tungan

CarCar
0

#15 Men då slår vi oss ihop så blir det perfekt Skrattande

Linda
0

Tyvärr så kommer vi inte göra fler häst iFokus sajter.

Vänligen/Linda

kacka
0

shetlandsforumet är nyss startat…

Linda
0

#18 Lägg gärna till ridsport bland dina favoriter.

Kiara
0

#17  Det är ju konstigt att bara lyfta fram en ras. Knabstruppern är ju just nu under utveckling och jag fick en idé om att dom två flyttkartonger som jag ska läsa in för föreningen kunde publiceras i ett iFokus för Knabstrupper. Jag kan ju inte lämna ut dom uppgifterna utan för föreningen, men i ett forum som används av förenings medlemmar och andra Knabstrupper ägare skulle det bli skillnad. Klart att man får fråga styrelsen först om dom vill ha ut det på nätet men det tror jag, det var ju meningen med arvet att sprida kunskapen.

Linda
0

Hej

-Jag kan erbjuda flera undergrupper i forumet för alla som är int.

-Att Cattis m fl fick starta igång Shettis var för att de redan hade en befintlig sida med många medlemmar som redan kunde haka på dessutom blev de av med sin domän.

-Jag blev till frågad och svarade ja.

Änn sålänge kommer det iaf inte bli aktuellt tror jag eftersom det nog inte skulle bli vinstdrivande med många hästsajter där vi får slåss om annonsörerna.

-Vänta och se.

Vänligen/Linda

Kiara
0

Jag kan inte lägga den informationen i någon undergrupp jag måsta ha klartecken från styrelsen och i ett eget form hade det nog gott bra. Jag gör som jag tänkte från början och får ut informationen på annat sätt.

Linda
0

-Hur menar du då?

-Jag har erbjudit mycket plats för tex knabstrupper och andra raser ni är int. av att framföra erat budskap i form av artiklar mm

-Men hitills har det inte kommit in något.

-Jag hade förstått ert idoga intresse att starta egen sajt om artikel intresset varit större.

-Tro mig att starta en iFokus sajt tar mycket tid.

-Du får gärna skicka ett mejl till iFokus ledningen och rådfråga dem.

Vänligen/Linda

Kiara
0

Jag tror dig men nu har jag en annan idé Skrattande så inget jobb för min skull. Men jag "äger" inte den kunskap som jag skulle skriva om och det hör inte hemma i ett vanligt häst forum. Men som sagt glöm det jag kom just på en bättre och roligare lösningKyss

Linda
0

Okej, lycka till.

Vänligen/Linda

Cattis
0

# 20 Skillnaden är väl kanske att jag redan hade ett annat forum innan, med drygt 250 medlemmar på. Det är bara shettisfolk där och vi pratar i princip bara om det som har med shettisar att göra och de skötsel och bruksfrågor som rör dessa specifikt. Och om våra utställningar och aveln runt dessa och våra blodslinjer m.m.

Att ni får egna underkategorier som är rasspecifika är ju kanon! Då är det enkelt att hitta info som är rasspecifik och inte blandas ut med andra trådar om allt möjligt.

Den här sajten täcker ju allt annat, utom just shettisaveln o dess utställningsverksamhet m.m. inom hästeriet.

Och som Linda säger, det är inte bara att starta upp o sen inget mer. Det är ett himla sjå att få det att löpa på bra.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kiara
0

Inga problem jag fixar det och ingen undergrupp för min skull jag är så nöjdFlört

lisette
0

ok kiara, nu har du gjort mig nyfiken. berätta om din idé!

gejsa
0

Det är ju det som är meningen lisette.Att vi ska undra och be på våra knän för att hon ska berätta. Räcka ut tungan

lisette
0

ok. jag är inte alls så nyfiken. inte alls…

*kastar sig på knä o pussar skitiga stövlar*

gejsa
0

Skrattande

Kiara
0

Pussa inte mina för dom har gått i gödsel och lera hela vinternSkrattande

lisette
0

det skiter väl mitt glada hjärta i??? ;)

lisette
0

dom blir ju rena