Transportstädning!

Va duktig du är! =) Kommer ihåg när jag skulle skura transporten ordentligt inför försäljningen, inge vidare kul o hus skitig som helst!

gud vad duktig du är =P

Tjusigt!
Tänkte skrubba min i morr´n efter Reddiepeddies premiär tur.
Duktigt :)
Jag har en likadan trailer fast några år äldre, och utan fronturlastning… Städade ur den för en månad sen ungefär, huga :P

vad fin den blir.. men jag brukar skura den efter varje gång vi kört med den.. sen tvättas den utvändigt en gång i veckan,minst.. kanske e petig??
Duktigt… : )

#8 jäklar! men hur orkar du? haha :)

det är väl inte såå svårt,bättre o hålla sakerna rena o frächa.. ibland ser man en del transporter på tävling som är skitiga o äckliga inne i dom.. gammalt spån som säkert vart där i veckor.. Sen tvättar juh sambon sin bil ofta o då tar vi transporten samtidigt.. Står juh utanför dörren.. haha
jösses så duktiga du är cilla ! :D
och du med ida, som tvättar så ofta :)

hehe tackar.. den är juh ganska så ny så man vill ha den fin..

och självklart för hästen skull med:):):)

Mkt fint!! Men du har missat lite i vänstra hörnet ;) haha
Jag tvättar alltid våran efter användning :) eftersom jag hyr så vill man ju alltid lämna den i de skick man vill låna den i :)

jag har en vit värmlandsvagn och den blir skitig så fort det regnar typ….hur ska man göra för att få bort allt?

#18 jag tog grön såpa och blandade i vatten och sen svampade jag och gnuggande hela transporten med det :) skiten gick bort jättelätt :) man kan ju högtryckstvätta också!
jo det vet jag men jag har ingen högtryckstvätt utan då måste jag åka till svärfar och det har jag ingen lust med varje gång