Thidemannatygel?
Aldrig hittat det. Dock så kostar det väl inte så mkt att köpa hela grejen ny, kanske det man får lov att göra! Mina tyglar är också riktigt slitna!
Ja, men jag hyr bara hästen och ska bara ha den i tre månader till men vill inte att tyglarna ska gå av mitt i ridningen.
Sen när det blir varmare behöver jag inte thidemannatygel så då kan jag köpa vanliga tyglar
Kommer du aldrig mer ha häst? Du kan ju köpa en tygel och spara den, den behöver du ju inte lämna med hästen sen. Skulle du inte vilja ha kvar tygeln för att du inte tror att du kommer ha användning för den till någon annan häst så kan du ju sälja den begagnad. Den kostar 249:- på hööks och 238:- på börjes.
Eller så köper du en graman, det är ju i princip samma sak bara att du får två tyglar istället. Men en graman kostar ju 129:- så det är ju lite billigare, men då gäller det att man kan hantera det.
Såg också att börjes hade "extre tygel till thidemann" för 145:-, precis det du söker.
Medarbetare på westernridning.ifokus
#3 Jag ska ha en till häst till nästa höst men kände att jag inte ville köpa en om inte den "nya" hästen behöver det.
Jag kolla lite på den extra tygel men jag måste beställa för att jag har så långt till närmaste Börjes butik.
#4 Jo, men det går väl fint att beställa? Har köpt från dom många gånger på postorder, inga problem ;P
Medarbetare på westernridning.ifokus