OT: Snedkast i spjut! :O
Sitter och kollar på friidrott och såg precis något RIKTIGT LÄSKIGT!
En finsk spjutkastare kastade snett och träffade en längdhoppare i ryggan. Och spjutet satt kvar :S
Fy fasiken, är alldeles skakad. Stackars han som kastade! Det är ju inte hans fel, utan hela konstruktionen som gör det möjligt att träffa folk.
Nä, riktigt läskigt var det!

usch, synd att jag missade det :O
Jag sitter också och kollar! Riktigt olustigt! usch! Hoppas de går bra för honom… :(

Men usch, sa dom hur det gick sedan då?

Ah, det står i aftonbladet sport att han blev förd till sjukhus menär inte allvarligt skadad.
jag hörde att mamma o pappa sa det nyss;( vad synn för både han som kastade och den som fick den på sig=(
men shit ! sånt ska väl ändå inte kunna hända ??

VA?!! Gud vad otäckt! Sånt ska inte kunna hända. Hua, de tar ju i väldigt hårt då de kastar iväg spjutet.

ajajaj.

Jo, spjuten flyger ju närmare 100 meter så det är ju en del kraft och fart i dem.
Verkar som att det gick ganska bra, men det var så otäckt att se. Särskilt när spjutet satt kvar i honom.
Som sambon sa, tänk om den hade träffat i huvudet istället för i kroppen.. Hua!

Nä, fy vad läskigt!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag såg det med, Läskigt!
såg det :S
ajajaj ;O
/Elin
Men vad hemskt :S

Ush, jag kanske ska vara glad att jag inte såg det? :S

jag såg én filmsnutt från nyhetsmogrgon där man fick se han som fick spjutet i ryggen, ingen vacker syn. det måste ju göra otroligt ont och han som kastade måste ju må dåligt

Såg det också nu på morgonen trode inte att det var sant det är ju synd om han som fick punkterad lunga men tycker nästan att det skulle vara värre för han som kastade ush vill inte vara i hans kläder.

Ush! Och aj aj säger jag

Såg det, fyy va läskigt! :S de sa att de var en "funktionärsmiss" de skulle ju tydligen varna om de vart ett snedkast.. :S Undra hur långt in det gick?