(Sökes) Sommarhäst
Lite tidigt men tyvärr blir sommarhästarna snabbt tagna och det är bra att veta i förväg vad man ev. får hem för häst :)
Jag är 16 år, har ridit i hela mitt liv och i 6 år för olika duktiga instruktörer. Kan rida alla slags hästar, har omskolat varmblod, ridit till busiga unghästar och har ridit islandshäst för instruktör flera gånger.
Har haft många olika medryttarhästar samt halvfoderhästar, är väldigt ansvarsfull med hästarna.
Hästen kommer stå i en kompis stall på lösdrift med tillgång till stor ligghall och stor kuperad hage med plats för tio hästar (kommer gå 3-4 hästar i hagen) och fri tillgång till bra grovfoder.
Hästen kommer endast ridas av en ryttare och inte byta mellan flera olika, följa med på långritter och roliga uteritter, bad m.m Vi har inget ridhus eller paddock så det kommer bara vara uteritter som gäller.
Vid intresse hörs vi av på mejl i första hand, jag finns i norrköping kan ta mig till närliggande städer.
Enda kraven är att hästen ska vara inriden ordentligt och ej vara hingst självfallet, samt maxad c och uppåt.
Mvh Emmy
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund