så snällt
idag fick jag ett presentkort på 300kr av en på stallet. jag fick det för att jag hjälper till på stallet så mycket + luchfodrar varje dag. jag blev jätteglad för på mina andra stall jag har stått på har dem bara utnytjat mig för att jag vill ha ordning och reda + mockade hagar varje dag ( det var bara jag som skötte sådant på mina förra stall ). på detta stallet är alla trevliga och alla hjälps åt och där är man uppskattad när man gör något och där får man i allafall ett tack.
jag är jätteglad att man uttskattas när man försöker hjälpa till.

oj, det var snällt :D kul med folk som ger en nått när man hjälper till, annars tröttnar man ju..

1# ja. det var det jag gjorde på mina förra stall, där var det alltid jag som städade och mopckade hagarna varje dag, även i snöstorm och vad fick man av det , jo ingenting inte ens ett tack.
jag är ju inte ute efter grejer, men ett tack tycker jag att man kan få ibland i alla fall
. men mitt nya stall är kanon, man känner sig alltid välkommen och vi frukar ha stallfika där alla hästägare fikar i hop.

guu vad roligt! :D vad var presentkortet på? alltså var kan du använda det.`?
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

3# på olika affärer
Vad mysigt ni verkar ha det! :D

5# det har vi 

det är alltid kul när folk uppskattar det man gör =P

Man vill ju känna sig uppskattad för det man gör. Tyvärr verkar många tro att man fjäskar för man vill ha fräscht omkring sig :(
Jättekul att du fick dig en liten belöning.

Jätteroligt att du blir uppskattad för det du gör i stallet. Du har väldigt snälla stallkompisar som värdesätter att du är flitig och vill ha ordning och reda. Fortsätt med det så kanske det kommer en liten julklapp längre fram också.
En liten beläning hjälper till att hålla både modet och orken på topp.
De ju sådant där som får en att vilja forsätta :)
Bra gjort!
/Elin

Vad roligt!
Alltid kul när folk visar uppskattning, även om man inte är ute efter att få grejer.
Och kul att du har så bra folk i stallet! Min mamma brukar alltid säga: "Det finns alltid en sån människa i alla sammanhang". Och med "sån människa" menar hon en jobbig, tjatig, tjurig, tvär och helt oresonlig person. Jag trodde det var så också, men ditt stall verkar ha bevisat motsatsen =)

Skoj! Roligt att de visar att de uppskattar det du gör!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!