Hyra ponny??
Jag skulle vilja hyra en d-ponny imellan 1/9-13 och 30/6-14. En lugn men pigg och snäll i hanteringen. Har ni några förslag av ponny??? Inom östergötland helst men småland och sörmland funkar också.
Kolla runt bland ridlägerhästar. De hyrs ut ungefär den perioden du vill hyra :)
Ridskolor brukar oxå hyra ut hästar :)
-Bättre ökänd än okänd
Aa, jag hyr en nu från en ridskola men det vet inte om de ska hyra ut så många d-ponnys så vill gärna ha en annan d-ponny från något ställe.
Skulle kunna tänka mig en medryttarponny??
Leta på blocket eller sök på medryttarponny *vart du bor, tex. stockholm* på google eller något sådant så lär det ju komma fram några alternativ.
Finns det inga mer ridskolor i närheten du skulle kunna fråga om dom hyr ut?
-Bättre ökänd än okänd

Hyr verkligen ridskolor ut lektionshästar under termierna? Det hade jag ingen anig om
Oj, tittade aldrig på datum! Tog för givet att det var mellan Juni och Augusti. Förlåt mig, men där jag gick hade dom ett system att höstterminen lånades hälften av ridskolans hästar ut/gick på lösdrift och fick vila upp sig medan dom andra gick lektioner, och sen på vårterminen bytte dom. Detta för att dom inte skulle slitas ut lika fort. Så visst finns det ridskolor som hyr ut/lånar ut under terminerna, men det är ju inte jättevanligt…
-Bättre ökänd än okänd