Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 411 ggr
linasvovvar
0

Sommar???

Vart tog sommaren vägen, i skrivande stund 12 grader ute och ÖSREGNA, stuprännorna hinner inte med det bara forsar.*suck*

Är detta vädret något vi vill ha ??? Nä vi vill ha sol, sol sol och mer SOL

Ber till solguden.

Är det någon som vet när sommaren kommer igen *saknar massor*

JMax
0

Hmm…Den tog semester…Hörde att den tog svängen förbi Grekland i vaje fall. Hoppas att den har tid att komma tillbaka!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[slo]
0

Det var väl för många som klagade på värmen… *Muttrar*

davidia
0

ja visst är det litekyligt ute.väntar på solen!!!

lisette
0

den åkte ner till bulgarien en sväng… men det behöver ju regnas för markerna. sommaren kommer snart igen.

annars tror jag på det som slo säger.

Cilla89
0

Tycker det är skönt när det är lite svalt.. Sol och 25 grader men inte mer, 30 och uppåt är fasen helt olidligt, speciellt om man bor i skåne..

Believer
0

Usch nu verkligen spöregnar det här =/

[slo]
0

Ah, nu ska det bara sluta blåsa också… Sol och värme här idag flickor Cool

Blir en fin kväll att bota värken i öltarmen :)

Maja
0

Men kom igen asså.. :P Vi är i Sverige, här är liksom 10 grader och mulet sommar.. ;)

Loa-bg
0

Säger detsamma.. Tur att jag fick låna boxar på ridskolan här i natt för det spöregnade ngt kupiöst i natt. Min syrra sa att om de vatt ute hade hon kört dit och slängt in dom. Och tittar man ut genom fönstret här nu så är det stora gigantiska svarta moln… Kul väder! Lovade man inte i våras att det skulle bli en kanon sommar?!

Cilla89
0

#9 JO ;) Det skulle ju bli extremt varmt och risk för torka och grejer, men det kanske blir också? Sommaren är ju inte så långt gången ännu..

fridak
0

de tär ju kanonväder i södra europa nu iaf, lite av det kan ju komma hit!

[slo]
0

#9 Lovar man inte varje vår att det ska bli kanonsommar Fundersam

Galoppan
0

Här är det ju rätt varmt =/

__iE
0

regnade imorse, sen sol  o varmt, sen regnat lite till o nu är det nog uppehåll :)

Alexandra13
0

Vill också ha sol :( hoppas det blir det snart, hoppas det är fint väder om 2veckor, då ska vi åka till Liseberg

gejsa
0

Vi har haft spöregn här i några timmar.

Nu är det sol och blå himmel.

Men jag har läst att värmen ska komma i nästa vecka. Har dom ändrat det? Tycker det är skönast som det är nu. Betet har ju grönt gräs och det växer i lagom takt också.

Alex
0

Hihi sommaren befinner sig på Island..;) Klarblå himmel, strålande sol och varmt. Blåser väl lite för det mesta, men det är bara positivt annars skulle jag inte orka göra nånting. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

joytick
0

Här har det varit varmt och soligt hela dagen Cool

Anna
0

Imorgon ska det vara jättesoligt och varmt här i Småland, äntligen =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

anna.
0

nu håller det upp iaf :)

Ledin
0

Den svenska-sommaren är här! Vi har blivit bortskämnda som tusan när det gäller sol o alldeles för varmt-till-att-göra-något-alls…

Beundy
0

Här är det inge bra väder, ingen sol, bara mörka moln och det kommer säkert börja regna

Cilla89
0

Här är det stråååålande väder idag :D Första gången på över en vecka ;)

fridak
0

var hos mormor och morfar på södra öland idag! var underbart väder men på andra sidan sundet hade det regnat och varit lite halvkasst. i Rethymnon på kreta i grekland hade det varit 52 grader! det högsta som mäts sedan de började mäta där.

Alex
0

Hihi vågar jag säga att vi har haft runt 20-25 grader varmt och sol de senaste veckorna på Island..? ;) Torrt som tusan, gräset har blivit gult på vissa ställen och dikena har torkat upp totalt, och då är det ändå myrmark här..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Believer
0

under dagen har det faktiskt vart riktigt varmt och skönt här =) har njutit i fulla drag. men nu är himlen kolsvart och det börjar nog snart spöregna igen. suck..

gejsa
0

Nej, Alex det vågar du inte säga alls. :)

Believer
0

precis som jag trodde. det kom in världens regnoväder här med både åska och blixtrar. men nu verkar det spricka upp igen.. hmm. skumt väder =P

pippa__
0

Mmm undrar oxå vrf det ska heta sommar om det inte kan få komma nån sol…haft sol och fint hela dan, men nu framåt kväll så skulle det självklart börja regna….=(

Hörde förresten att det skulle komma varma vindar från Grekland snart i veckan…40 graders vindar!!!!!!

gejsa
0

Men det kan ju vara lagom varmt. Men vi har ju så nu förtiden. Endera så regnar det eller också är det värmebölja med jättetorka.

Cilla89
0

#29 Det hörde jag att det skulle kommit för 2 veckorsen xD

pippa__
0

#31 hihi okey. Hörde att det skulle komma nästa vecka..=) Vi hoppas!!!