Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 740 ggr
LindaKarlstrom
0

Jag är så töntig xD

Haha jag ska ta grönt kort på fredag, lördag & söndag och sen får jag hoppas att jag klarar provet, och sen ska jag ut o tävla lite :D Men jag är redan nervös inför tävlingarna för jag är kung på att glömma bort hoppbanan 0:)

Hur gör man för att inte glömma den? :P

Anna
0

Gud vad kul, det går säkert jättebra =D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[slo]
0

Man ser till att vara så sen så man inte hinner gå banan, utan får lära sig den från läktaren… Funkade kanon för mig när jag var i ponnyålder :P

LindaKarlstrom
0

#1. Tack =) du får hålla tummarna åt mig ;)

#2. Haha okej :P

Cilla89
0

Fokusera, gå den ett par gånger och sen memorera den för sig själv :)

[OliviaT]
0

jag rider alltid in på banan och stannar mitt i allt och går banan med spöet 8) funkar alltid!

Thorsson
0

Jag går banan 1-2 ggr. Sedan kollar jag när ett par andra rider den. Kollar hur de gör med svängarna innan jag fortsätter hoppa fram :D

Believer
0

jag går först banan innan. sen om jag hinner tittar jag när några före hoppar. sen går jag snabbt igenom vägarna när jag kommer in på banan. funkar alltid =P

LindaKarlstrom
0

Okej tack för tippsen =)

Cavello
0

När jag tävlade var jag alltid i god tid så att jag alltid hann fokusera och memorera banan. Gick den runt 3 gånger. Och jag glömde aldrig vägen som tur var x)

MVH Matilda Andersson - www.mphotograph.2u.se

wewwa
0

Vad kul. Lycka till!!
Koncentrera dig och memorera banan så många ggr du kan… : )

blackie
0

jag går banan en gång och sen memorerar den engång när jag ridit in på banan. om jag går den fler än en gån så blir jag nervös:)

LindaKarlstrom
0

#9. Okej :) Det är så fort jag blir det minsta lilla stressad som allt blir kört, då får jag blackouts :P

#10. Tack :D

#11. Okej =) men inte stor risk att du glömmer den om du går den färre gånger?

Minetta
0

Jag brukar gå banan 2-3 gånger. Sen memorerar jag den i huvudet. Och kollar på när de andra rider den.