Jag är så töntig xD
Haha jag ska ta grönt kort på fredag, lördag & söndag och sen får jag hoppas att jag klarar provet, och sen ska jag ut o tävla lite :D Men jag är redan nervös inför tävlingarna för jag är kung på att glömma bort hoppbanan 0:)
Hur gör man för att inte glömma den? :P
Gud vad kul, det går säkert jättebra =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Man ser till att vara så sen så man inte hinner gå banan, utan får lära sig den från läktaren… Funkade kanon för mig när jag var i ponnyålder :P
#1. Tack =) du får hålla tummarna åt mig ;)
#2. Haha okej :P

Fokusera, gå den ett par gånger och sen memorera den för sig själv :)
jag rider alltid in på banan och stannar mitt i allt och går banan med spöet 8) funkar alltid!
Jag går banan 1-2 ggr. Sedan kollar jag när ett par andra rider den. Kollar hur de gör med svängarna innan jag fortsätter hoppa fram :D

jag går först banan innan. sen om jag hinner tittar jag när några före hoppar. sen går jag snabbt igenom vägarna när jag kommer in på banan. funkar alltid =P
Okej tack för tippsen =)
När jag tävlade var jag alltid i god tid så att jag alltid hann fokusera och memorera banan. Gick den runt 3 gånger. Och jag glömde aldrig vägen som tur var x)
MVH Matilda Andersson - www.mphotograph.2u.se
Vad kul. Lycka till!!
Koncentrera dig och memorera banan så många ggr du kan… : )
jag går banan en gång och sen memorerar den engång när jag ridit in på banan. om jag går den fler än en gån så blir jag nervös:)
#9. Okej :) Det är så fort jag blir det minsta lilla stressad som allt blir kört, då får jag blackouts :P
#10. Tack :D
#11. Okej =) men inte stor risk att du glömmer den om du går den färre gånger?

Jag brukar gå banan 2-3 gånger. Sen memorerar jag den i huvudet. Och kollar på när de andra rider den.