Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1478 ggr
WornOut
2

Söker medryttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Har börjat fundera på att skaffa en medryttare till mina hästar.
Vill ha hjälp 1-3 dagar i veckan med att rida en utav dom, oftast tillsammans med mig. Det är ett fullblodssto på 6 år och en arabvalack på 11 år. Fullblodet rids enligt den engelska skolan och tränar hoppning och araben är westernriden.
Jag kommer inte ta något betalt utan tänkte mer att jag kan få lite extra hjälp i stallet.

Jag söker någon som har lite Nh tänk och är konsekvent. Personen ska även vara glad och possetiv.

Är du intresserad eller vet någon som är det så hör görna av dig! Hästarna står i varola (skövde).

Mvh Amanda

[donkeyqueen]
0

Söta hästar!

Micaelapersson
0

Hejsan du kan väll mejla mig jag är intresserad,om du mejlar mig kan jag berätta mer om mig själv Micaelapersson@hotmail.com.

Lite snabb info:

Jag heter micaela och är snart 18år gammal, har hållt på med hästar i stortsett sedan jag lärde mig gå, har hjälpt till att rida in två unghästar, har själv haft tre hästar, gått på ridskola i ca 6-7 år. Älskar att träna med mjuka lugna rörelser, inga gap och skrik har ridit en hel del västern och har därifrån lärt mig lite Nh tänk. Har inte ridskole "stuket" Alltså det här med kortkorta tyglar, rider inte med spö och sporrar så länge det går att hitta andra utvägar. Jag är en person med en "mjuk ridning" men är samtidigt bestämd och vill jag få hästen att göra något ger jag mig inte förrän jag har lyckats. Jag älskar också att bara pyssla och mocka. För mig är det viktigt att vi går ihop, att hästen och jag går ihop. Det är viktigt att ge varandra en chans. Jag är helt enkelt en tjej som är ute efter att få tillbringa tid med hästar i och utanför stallet. Mvh Micaela

Kan skicka bilder när jag rider samt filmer. Hör av dig oavsett om det låter intressant eller inte så jag vet om jag ska fortsätta leta eller inte :D

horsez
0

Är du fortfarande intresserad av medryttare? Mejla i så fall annastrandberg_best@hotmail.com