Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterbilderfilmer
Läst 1100 ggr
bubbelbubbel
0

gamla kort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag hittade mitt fotoalbum idag.
ååh, kära nån, dels så har jag ju tokroliga bilder där i som jag totalt glömt bort. men även så fanns där några som jag väljer att visa för er :)

eftersom jag inte har en scanner, så får jag helt enkelt ta till tekniken foto på foto, men jag tror det inte blev helt tokigt iaf..

först ut är min älskade Perle. min fina lilla kille.
detta kortet är nog taget dagen innan eller två dagar innan han och hans flickvän fick vandra vidare…

bubbelbubbel
0

denna är på Perle och hans tokfina (och kalasgamla) flickvän Dioné.

bubbelbubbel
0

Här är jag och min kompis Frida, på våra små shettisar Lucky och Trisse. jag rider Lucky, och han är den lilla skäcken.

detta är en riktigt dålig bild, men jag tror ni hajjar :P

bubbelbubbel
0

och detta är en tokrolig bild !
grannens hästar har rymt och tyckte ju att pappas trädgård var bra mycket roligare att käka i, än en tråkig hage.

På bilden är Eliselunds Chaméa och Wärnanäs Dixie, även Dorisse, och deras tre föl.

och för att försöka få detta rätt, så är alltså Dixie, mamma till Dazzle, som är mamma till Coulthard som är pappa till Loritas lilla Karisma :)
så pappas, mormor va ?

och det är nog även dom här tre stjärnorna som är grunden till mitt intresse för hästar.

pippa__
0

Hi hi kul när man hittar sånt gammalt =) Finns det nått roligare än bilder? ;)

bubbelbubbel
0

jag tror inte det, det var hemskans kul att hitta dom faktiskt :D

gejsa
0

Va kul att se. Ni var lite stora för shettisarna. hehe

bubbelbubbel
0

haha ja, vi var nog det, fast vi hade väldigt kul med dom :D

Believer
0

hehe, det är alltid kul att hitta gamla kort =P

Cilla89
0

det är as kul att hitta gammla kort ;D

bubbelbubbel
0

ja det var kul, fast det gjorde lite ont i mig att se bilderna på Perle, det var så längesen, jag saknar ju honom så !
plus att i albumet låg en tofs från hans man, och den luktar ju fortfarande honom..