färger till musblack
Vilken färg passar till fjordingar? visa gärna bilder! :)

Jag har en fjording, hon är ljusbrunblack och jag tycker rött är väldigt fint på henne :) men också blått.
Carpe diem!
#1 & #2 tack så mycket :)

Men musblackar är väll grå?
Funderade just samma som #4 Komplementfärger håller jag med om är bra att följa :) mitt mörkfux passar jätte bra i grönt (gärna mörkare/mossa) och även plommonlila tror ja, kan tänka mig att turkos kan passa. Blått tycker inte jag dock (som orange säger är komplement) han har ett blått täcke. Grått är finare som han också har ett täcke av. Rött tycker jag är jätte fint på musblack :)
Tänkte också samma som #4
Jag red två fjordingar som yngre, den ena hade grön utrustning och den andra svart, grönt är jättesnyggt på fjordingar tycker jag!
O som #5 säger, jag tror rött hade vart läckert också!
Tänkte också samma som #4
Jag red två fjordingar som yngre, den ena hade grön utrustning och den andra svart, grönt är jättesnyggt på fjordingar tycker jag!
#9 ja varma färger gör sig bäst :) brun beige crème khakigrön kanske.

Alltså, det beror ju på vad för typ av black fjordingen är.. Rödblack, musblack, brunblack och allt vad det nu finns :P Du kan väl lägga in en bild på hästen så blir det enklare :)
#11 - Det står musblack i rubriken, så hon undrar vad som passar till musblackar. :)
#11 han är musblack :)
Är sämst på att veta vilka färger som passar på hästar, men har fått svar nu, tack :)

#12 och sedan står det: vilken färg passar till fjordingar?
Fjordingar kan var musblackar. :)

Självklart, men fjordingar kan även ha andra färger
Rött, grönt, blått är fint!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥