Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketttävlingar
Läst 482 ggr
_caroline_
0

Allsvenskan

Ni som ridit allsvenska, har ni fått betalat anmälningsavfiften själva och inte klubben. Vi var tvugna att göra det nu trots att ingen sakt till innan och då blir man lite sur för det är jun endå klubben man ridit för och då vore det ju rimligta att klubben också betalade anmälningsavfiften tycker jag. vad tycker ni?

Johanna
0

jag vet att vissa klubbar betalat för avgiften, men själv har jag alltid betalat själv när jag ridit allsvenskan.

jag är lite kluven i den frågan, visst att det är klubben du rider för, men man har ju ändå valt att delta själv.. som på vilken tävling som helst.

Mangis
0

I vår förening betalar vi anmälningsavgiften för laget, medan ryttarna själva betalar för klassen. De tävlar ju individuellt också (i dressyr).

MiaMaria
0

När jag har tävlat i lag så har klubben betalat anmälnings/start-avgiften för laget meddans jag själv fick betala för min egen start eftersom jag även tävlar individuellt

MiaMaria
0

Haha vi skrev nog samtidigt Mangis =)

Mangis
0

Ja, vi måste ha gjort det. Samma innehåll också. Cool

AliceL
0

samma här, dom betalar lagavgiften.. :) här är det obligatoriskt att delta individuellt i dressyren, men förbjudet i hoppn..

_caroline_
0

Jo det var i hoppning så man tävlade bara för laget. det var bara därför jag vart så förvånad. i Dressyr är det ju ganska förståligt.

[OliviaT]
0

Ryttaren betalar ju för för-klassen själv och klubben står för lag-klassen.