D-ponny söker fodervärd
Lambourgini Bay e: Lotus u: Molly Bay Lambourgini är en svensk ridponny kat D ca 1.47 mkh, född -03 söker fodervärd i iallafall några månader (kanske ev. köp om det funkar bra) En helt underbar ponny med en otrolig utstrålning och personlighet, pigg och glad men väldigt snäll. Deltog 3-års testet Belönades med Hopp Diplom på Kvalitets. Kvalificerade sig som 4-åring till Riksfinalen. Jag köpte honom -08, och det är med sorg i hjärtat jag lägger ut denna annons, men jag är student och tiden räcker inte riktigt till. Vi har varit iväg och tränat dressyr för olika tränare och har fått väldigt fina kommentarer om att han har mycket potential. Tyvärr är jag inte tävlingsintresserad så det skulle vara kul om det finns någon där ute som söker en ponny att utvecklas med och kanske även tävla honom. Jag söker en kille eller tjej, helst inte under 15-16 år som inte är osäker eller rädd då han behöver en lugn men bestämd ryttare. Ingen nybörjarponny då han kan vara väldigt pigg som sagt, han dummar sig inte men gillar fart och älskar att få vara ute och springa av sig. Han har väldigt mycket energi och behöver någon som har tid att rida honom så ofta som möjligt. Skicka iväg ett mejl och berätta om dig själv, och om du/ni har frågor! Ni får gärna komma och kika på honom och provrida. denisesalomonsson@hotmail.se P.S han finns i Östersund, Jämtland Mvh Denise
åh så söt! c: