OT: Ifokus-rutiner
Jag funderar lite över hur folk "lägger upp" sin tid här på iFokus?
Går ni in på en ifokussida, kollar bara de nyaste inläggen och sen är klara?
Eller går ni igenom att kategorier var för sig eller hur gör ni?
Själv startar jag med att kolla in "Mina inlägg" och gå igenom dem i ordning på varje sajt. Och dyker det upp något intressant under "Senaste inlägg" kollar jag dem. Börjar alltid med ridsport och fortsätter sen till andra sidorna. Fast det är väldigt sällan jag kollar under de olika kategorierna..

Kollar senaste inlägg o läser de där rubrikerna verkar intressanta, förutom på ridsport,glamour,hästfoto där läser jag alla ;D
Kollar först de senaste inläggen och sedan mina senaste skrivna inlägg och sen halkar jag vidare till andra sajter såsom ex; glamour, relationer, insidan, hamster och musik :D
/Elin

jag går in på ridsport.ifokus kollar "senaste inläggen", när det inte finns ngt intressant där längre så kollar jag "mina inlägg". går tillbaka till "senaste inlägg" för att se om ngt nytt kul finns, sen hoppar jag över till kanin.ifokus kollar senaste och mina, sen hoppar jag tillbaka till ridsport sen hoppar jag ur.

juste, sen brukar jag kolla mina senaste inlägg på kanin, musik o foto.. o sen läser jag det som verkar intressant på rubrikerna ;]

först kollar jag alla nya inlägg. sen kollar jag mina senaste skrivna. sen blir jag bara fast helt enkelt. kommer ju hela tiden nya inlägg sen =P

Jag gör alltid samma sak varje gång jag går in.
Först kikar jag in på glamour sedan ridsport och sen Raggare, Musik, Kanin, Hundar och sist Film. Jag kan lixom inte börja med att först gå in på Ridsport! :P
Läser alltid "senaste inläggen"
Hihi : )

Kollar först "senaste inläggen". Ibland kollar jag andra kategorier men mest de senaste
senaste inläggen, ridsport först, ögnar igenom nästan alla inlägg utom associationslekarna typ :P
sen går jag vidare till andra intressanta sajter..
Jag kollar alltid senaste inläggen.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Gör som bubbel jag :)

senaste inläggen på ridsport, barn, gravid.
mina inlägg på min sida.

Kollar senaste inläggen på först ridsport och sen på några andra sajter.

Jag kollar senaste inläggen från början tills dom jag inte läst tidigare tar slut, sen uppdaterar jag o börjar om, gör så tills de inte skrivs nå mer kul eller att jag inte hinner mer.
Jag gör som MiaMaria… : D
går in på hästfoto, glamour, ridsport o musik (ibland katter…) i oordning men oftast börjar jag me ridsport. sen kollar jag på senaste inläggen :P
jag kollar mina inlägg på min sida..visa översikt.och kollar om det kommit in nått nytt.sen blädrar jag lite fram och tillbaka på olika trådar.

Som MiaMaria

Ponnytrav, Hästfoto, Ridsport.. :) fasst typ varannan vartredje dag andra i mina favoriter.. så så är de vanliga för meej.. :)
mest på kvällstid efter alla "måsten" är jag här

Loggar in flera gånger om dagen och klickar igenom alla inlägg som är fetmarkerade (olästa), och sedan läser jag de som verkar intressanta en gång till & svarar oftast.
Alltså, jag är beroende, får typ ryck om jag inte klickat bort de olästa ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se