Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 391 ggr
[slo]
0

OT Kvällsunderhållning?

Jag står för filmer, vin och playstation om du står för sällskapet!

Intresserad? Flört

pippa__
0

Ha ha du är för rolig du =))

joytick
0

Hahaha xD Jag får inte dricka vin ju ;)

steffy
0

0# har du spelat fifa 07?

bubbelbubbel
0
mazze
0

Hehe

wewwa
0

puttar, haha…

[slo]
0

Steffy, nope… Gillar inte fotbollsspel ;)

Believer
0

vad tycker du om för spel då? =P

[slo]
0

Snart har jag klarat Megaman X8, tror jag har några till i samma serie liggandes… Guitar heroes, fast måste få tag på en gitarr nånstans. Hmm, vad mer… NHL såklart och Soul Calibur, hela serien. Och Tekken, hela serien där me :D

Emelie-G
0

Harry Potter spel ska det ju va.. haha ;)

[slo]
0

Äääh, jag tröttnade på Hairy Pothead för länge sen! Tre filmer var lagom, men böckerna är riktigt bra :)

MiaMaria
0

Haha du är rolig du ;-)
Ta med dig vinet o en hög med filmer till Värnamo sen om de nu blir så ;-P

bubbelbubbel
0

YEAH ! :D kom hit ! då blir johan glad om nån vill spela med honom också, jag är inte så inne på detdär med tvspel.
(förmodligen för att jag aldrig får spela :P)

[slo]
0

Haha, wohooo :D Finns det inte fler jobb i värnamo? Och ett bra stall, tränare och nånstans att bo billigt? :)

MiaMaria
0

Haha du kan få bli min slav i stallet!!?? ;-)

Believer
0

tekken är ju kul =P

[slo]
0

Hmm, ptjaa… Får jag bara betalt så jag klarar att leva där och får lite pengar över varje månad så kan det nog vara värt det. :P

gejsa
0

Kanske beror på att du också jämt sitter här bubbelbubbel. Som du inte får spela menar jag. *fniss*

Ledin
0

nä spala på datorn är roligare cs e det vi sitter å spelar :) Fast harry potter e ju helt okey hjälper barnen ofta med det dom inte klarar av.

AliceL
0

jag kan utmana dig på guitar hero om du skaffar gitarrer xD

MiaMaria
0

Fast du e ju så kräsen så de kan ju bli svårt, eller så gör vi så att du även står för matlagningen, perfekt ;-P

[slo]
0

Funkar för min del, helt seriöst också :P

joytick
0

Time splitters (stavning xD?) e kul, guitarr hero e kul :D

__iE
0

Super MArio ? ;D ^^

MiaMaria
0

Åhh super mario de e ju kul!! =) Iaf på super mario 3 på super nintendo när man kunde fuska lite ;-)

bubbelbubbel
0

jonas, vi behöver säkerligen en bra man som jobbar bra och mycket ;P

haha, gejsa, njäee, det beror inte på det, det beror på att jag slog johan i hockey 5 ggr i rad eller nått, en gång, sen dess är jag ute ur spelet :P fast vi spelade för ett tag sen..

[slo]
0

Karoliina, vad menar du nu? Jag tänker inte börja jobba på en gummifabrik, det är ett som är säkert :P

Nå Mia, har du nåt jobb till mig? ;)

gejsa
0

#26# ja, det brukar vara så. Vinner man för mycket får man inte vara med och spela, konstigt nog.

AliceL
0

#28 det är klart, man kan inte låta sig bli besegrad för många ggr! xD

gejsa
0

Nej, precis! Typiskt det manliga släktet. *ler*

[slo]
0

*host*

gejsa
0

Hi, hi glömde bort dig slo.

tror jag skuttar iväg nu.

AliceL
0

#30 menar du att jag typ, är mer manlig än slo på denna punkten? xD

lisette
0

nintendo wii säger jag bara. fy faskien vad roligt det är. för en gångs skull så vinner jag i bovling!

gejsa
0

Troligtvis om du är sådan. Generad

Missförstod dig där. Trodde du var inne på min linje.

[slo]
0

#33 Antagligen, för jag har inte jätteont av att förlora ;)

AliceL
0

#35 och #36 jag är en sjukt sjukt dålig förlorare. jag är aldrig nöjd om jag inte vinner, och ibland är jag inte ens nöjd då.. när jag kmr ut från banan och har tävlat behöver jag vara ifred en stund, även om det känns bra. xD När jag var liten (inte så toklängesen) kunde jag gå runt och lipa/sura en hel dag om jag inte vann. nu har jag lite (men inte full) förståelse för att livet inte går under om man förlorar i monopol (eller för den delen kmr två, lika illa det!)

Maja
0

Jååååååånas!! Tokaj, jag ska till Jötlabårj snart tror jag.. ;) Då blir det kvällsunderhållning!! ^^

gejsa
0

#37# Aj då! Det kanske inte är så bra att vara så pass dålig förlorare. Men det går nog bort med tiden.

Vet en kille i vår klass när hans lag förlorade så grät han helt öppet. Hela dagen var förstörd för honom.

Believer
0

haha jag var oxå en riktigt dålig förlorare när jag var mindre. men jag började inte gråta, utan jag blev sur och förbannad på allt och alla som kom i min väg. Generad

är frotfarande lite av en dålig förlorare, men det är inte alls lika extremt som när jag var mindre =P

mazze
0

Ähh, vad sjutton. En annan förlorar ju jämt på tv-spel. Blir lite deppad ibland men men sånt är livet ;)

bubbelbubbel
0

SLO ! DUGER inte mitt JOBB???! haha, förstår dig ;)

ääh,lisette, vi hade ett nintendo wii, och tro f…. att johan sålde det innan jag ens fått spela….=(

AliceL
0

#39 nä det är nog inte det.. xD men det är bra ibland att vara tävlingsmänniska också, och vara ruskigt envis. fast bara ibland xD

gejsa
0

#43# Ja, envis är jag men på andra sätt. När det gäller djur och barn tex. Inga spel. Ska snart spela alfapet med min gamla mamma och dotter. Vem som vinner bryr jag mig inte så mycket om. *ler*

lisette
0

#42 nej men vad säger du? det var väääääldigt taskigt av honom!

bubbelbubbel
0

jo lisettan, han gjorde det. haha. det var alltid en massa folk här, och var det inte det, så spelade han zelda, sen sålde han det…dumma !

lisette
0

zeeelda, det är så himla roligt!

mazze
0

Zelda e kul!