seriekrock
idag har det varit en stooor krock på E22:an. min sambo satt i köerna när jag pratade med honom, tog honom 1½ timme att komma hem. min granne höll själv på att smälla. det var över 100 bilar inblandade.
tur att ingen har dött. vissa av bilderna de hade tagit var hemska. jag tänkte först lägga in en länk till den som var hemskast, men det kan ju vara ngn som är inblandad i olyckan som brukar ifokusa.
usch och fy och bläk!
på vägen till mitt jobb, smällde en lastbil och en personbil igår, mannen i bilen dog, inte oväntat kanske, det fanns tydligen i stort sett inget kvar av bilen, och ena framdäcket på lastbilen hade flyttats ett x-antal meter bakåt…
förmodligen var det självmord…iaf hade dom varit säkra på att det inte varit en omkörning..
jag säger bara, stackars den människan som satt i lastbilen…
så skönt att ingen dog! eller ja…tänkte på seriekrocken.. och det du beskriver bubbelbubbel man får hoppas att det inte var självmord, stackars lastbilschaufför!!
ja, i en sån stor krock är det väl ett under att ingen dog, men skönt det.
ja, jag hoppas att det var nått annat som hände, om inte så är det inte första gången nån som vill dö här, tar en stackars lastbil som offer…

Igår var jag ute och körde i dimman det var otäckt för man såg nästan ingenting av vägen, jag satte nog snigelrekord.
#1 Barnen har en skolkamrat vars pappa dog när en som ville ta livet av sig körde rakt in i deras bil. Dom kom körande på vägen (90 väg) raksträcka och helt plötsligt svänger den mötande bilen ut rakt framför dom. Mamman klarade sig för att hon satt i baksätet för dom hade en barnstol fram. Tänk om barnen varit med i bilen också, hu det är så hemskt att tänka på.
vi satte nog med snigelrekord när vi åkte till jobbet, herregud, det var ju som att köra mot en vägg. såg ju knappt handen framför sig!
näääe, fy faaan! så får man ju inte göra!!
vill man ta livet av sig behöver man ju inte dra in en massa andra i det, tycker jag. det är ju ett beslut man tar själv, då ska det galet genomföras själv med. usch, det är så heeemskt. =(

bättre att vara safe and sound o köra försiktigt. det var det folk inte gjorde här nere i skåne!
precis. det är ju det. säkerhet går före aaallt. :)