Sadlar.
Vad har ni för sadel/sadlar till eran häst/hästar?
Lucky har enbart en hoppsadel nu, en Prestige golden star, men letar efter en county dressyrsadel.
Kiara har inte fått någon sadel ännu, letar dock efter en.
Lotta har en liten ponnysadel, vet inte vad det är för märke.

en allroundsadel från hööks, kommer inte ihåg vilket märke.mamma skall köpa en stubben sedan när dem har byggt klart ( de bygger ut huset)

bates caprilli. kommer ärligt talat inte ihåg om det är en hopp eller allround mot hopp
skulle köpt en dressyrsadel till Blacky om peppe blivit såld, men nu får vi nog lägga pengarna på en ny till Peppe ifall han ska lämnas på foder..
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Till Schess har jag en Prestige Paris D (hoppsadel) en helt wuuuunderbar sadel, men den ligger inte bra på Schess mer :/ Men han ska ju säljas så jag ska inte köpa en ny, får rida igång honom barbacka när han är frisk ;) Får höja min livförsäkring bara, haha xD
Till Japp har jag en hubertus allround, han är ju pensionär på heltid så jag har funderat på att sälja den men ibland vill min kusin skritta en sväng och då måste han ju ha en sadel..
Till min systers ponny har jag en Jacsson, Santa Cruz (hoppsadel)

- Double C (westernsadel)
- kieffer wien (dressyrsadel)
- Wintec cair allround (ska säljas)

Jätten har en Passier Optimum, Gali en Röösli Pilatus o Lady har antingen rööslin eller sin Lewa.

Windy har en Zaldi-allround och en Stübben dressyr. Rider mest i Zaldin.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
det e billiga sadlar från hööks det e dom som passar bäst på russen. Sen har jag en stuben som jag andvänder på stora hästar den passar förvånadsvärt bra på nästan alla jag testat den på. Sen har jag en gammal hoppsadel som jag inte andvänder men smörjer för att hålla den hel o mjuk.
jag har en sadel till Wambezi. En Simco arabian (westernsadel)
och en sadel till Kalle, Thorowood (stavas??)

Jag har en Thorowgood T4 Griffin Haflinger/Cob Dressyr till min llilla dam..