Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 537 ggr
EvelinaS-L
0

Lösdrift i Norrköpig

Jag är snart 16år och funderar på att börja på ett gymnasie i Norrköping, och med tanke på att Norrköping ligger 12mil från vart jag bor nu så kommer jag isåfall flytta dit på heltid. En flytt kräver ju mycket planering, speciellt eftersom att jag självklart vill ha med mig min shetlandsponny.
Därför  tänkte jag börja kolla redan nu lite smått ifall det finns nått lösdrift i Norrköping som ev. har plats för en liten shettis från isåfall mitten av sommaren och frammåt. 
Han är en valack född.2005 som är van att gå ute dygnet runt- året om.

Som sagt, inget bestämt nu eller så, ville bara kolla ifall det finns lösdrift runt Norrköping och hur mycket det isåfall skulle kosta i månaden och såvidare Glad

Kommentera här, Skicka PM eller mejla mig: evelinaliljedahl@hotmail.com, ifall du vet ett lösdrift i Norrköping.

Tack på förhand!

_Kram Evelina
_

Simlover
0

Jag tror du får prata med ett islandshäststall för det finns inte så många andra stall som har lösdrift här i Norrköping. Jag tror de gärna skulle ha en liten shettis som busar runt med islandshästarna. Kolla lite på google så heter du säkert något. Cool