pals
har från dator utsikt över en del av hagen där hästarna gärna står och kliar sig.
fontane och brago stod där innan och de busade som sjutton. jag lämpade över loke till andreas och sprang ut med kameran i högsta hugg.

står förvånad längs vägkanten och ser fontane stå och gräva med frambenen och undrar vad sjutton han håller på med. brago stod tätt intill och hade mulen vid marken.
gick ner i diket för att komma in i hagen. big mistake då mina skor vattenfylldes direkt.
gick fram mot dem och såg brago hjälpa till att gräva, precis vid telefonstolpen som syns på bilden ovan.
helt plötsligt lägger han sig ner, eller är på väg. han har huvudet i marken och fontane står bakom honom och har huvudet i gumpen på brago.
något suddig bild

min förvåning fortsätter att stiga när brago står och snusar i marken och fontane kliar honom i gumpen!

brago vänder sig sedan om så de kliar varandra.
under tiden har jag gått närmre för jag undrar ju vad tusan de höll på med.

sen blev brago mer nyfiken på mig och gick mig till mötes.
jag fortsatte till stolpen och fann att de försöker göra ett gyttjebad åt sig själva!
hört talas om lerbad för hästar? de kanske vill vara med om ett roskilde?

haha, sicka knasbollar xD
Hahaha xD

hahahha, ååwh lera ;) de är riktiga skönhets nissar ;) ^^

haha.. :P

Ha, ha kul att dom har funnit varandra iaf.
I kväll stod mina 4 bredvid varandra och kliade sig hur som helst. Jag sa till Elin att hon skulle fota med sin mobil som hon alltid tar med sig normalt. Men denna gång hade hon inte det. Typiskt.

haha =)

bebbe, det är ju smidigt att kunna kamoflera sig och byta färg lite när man känner för det ;)

HAHAHA hittar dom 2 bus tillsammans!!! Dom är för roliga!! =))

så söta så!

Så söta!