msn
vet det har funnits sånt här inlägg innan, men hittar det inte nu. De som vill prata även över via msn kan väl lägga till sin adress här….. här är min…

mariakling84@hotmail.com Säger som i förra, kan behövas en påminnelse om vem du som skriver är så bli inte brydd om en fråga som "vem är du" dyker upp… Har aldeles för många kontakter på msn så inte lätt att hålla koll på nya samt dom jag sällan pratar med. Men surrar gärna =)

Mariegidlof@hotmail.com Kan behöva nya kontakter min kompisar är väldigt less på mitt prat om hästar =) För dom är inte häst itresserade =P Men Adda gärna älskar att prata om allt =D
alltid.attlid@hotmail.com - lägg gärna till men säg vem du är, har alldeles för många kontkater för att komma ihåg alla. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
alex.hedin@hotmail.com Säger som de andra, påminnelse kan behövas. ;) Och har du inte tänkt prata med mig kan du låta bli att adda, har redan ett gäng på msn listan som har addat mig, men aldrig skrivit nåt.. Känns ju lite smått onödigt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jojos7@hotmail.com Säger som aaaalla andra! Säg vem du är! ;)
Tennisfreak90@hotmail.com , Säger som er andra ;)
/ Sara & Casper
ida19_95 här :P tell me who you are 8D
Men jag är ungefär 3 gånger otrevligare än vad jag är här…
#10 för att..? :P
Det finns regler här ;)

jennie._olsson@hotmail.com säger som de andra + att ni får adda mig, för jag orkar/kan inte ^^ (A)
#12 hahaha, så du e som du är eg på msn? :P

Ja Slo är sååååå otrevlig på msn ;-)

För er som vill bubbla med mig
Frågar offtast vem du är när du lägger till mig men sen brukar jag ha koll.
är du otrevlig = Block och raderad

känner väl inte många här som jag inte har på msn, men adda gärna om ni vill :)

Som om ngn vågar adda slo :O
Haha jag är ganska tråkig om man inte pratar om ngt roligt, hatar frågor som : Vad gör du? Hur mår du?
Vf sitta och slösnacka, då är det bättre å va tyst -.-

Adda mig ffs, jag har mööög-tråkigt :/

miabus_80@hotmail.com, det värsta är att komma ihåg alla ;)

Vill inte sätta ut mitt msm. Har tjattat med några som bor i stan.
Har nu blivit oskyldigt anklagad pga tjatt på msm. Så passa er för att skriva för mycket till varandra.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
parnebo_@hotmail.com
Okej, kanske ska klargöra lite… Om ni inte tänker snacka om nåt, adda mig inte! Har tillräckligt med tysta stolpskott på min lista…

säger samma som slo , jag kmr rensa bort er om jag inte snackar med er ;) (A)
Jag har redan börjat, säkert flera ifokusar som rykt redan :P

inte jag väl ? :O ;) (A) hahah, va ett tag sen jag renade nu, men brukar rensa när jag känner för det ;D *mohahha
Gelehallon90@hotmail.com.. Jag kan va en riktig pratkvarn ibland.. och ibland inte :P och då är jag tyst som en mus:P
jag har inte hotmail utan ida19_95@msn.com kanske jag ska säga XP
Miidaz@hotmail.com
Pratar om allt.
Mn kom ihåg, är du otrevlig blir du bockad och raderad direkt! ;)