Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 3317 ggr
Susanna_w
2013-01-15 10:16
0

Trådlöst headset.

Tänkte kolla om någon kan tipsa om ett bra trådlöst headset.

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Susanna_w
2013-01-15 10:17
0

Attans vad fel det blev. Jag var inne på Dataspel iFokus och när jag posta hamnade det här! Ber om ursäkt.

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

Caf_Roy
2013-01-15 15:08
0

Jag kapar tråden för att fråga samma sak, ngon som har ett som sitter bekvämt och säkert (dvs inte skakas loss när man sitter ner i traven) under hjälmen när man rider?

Jag skulle behöva ett, men "passar bekvämt under hjälmen" och "sitter kvar i traven" finns inte direkt i produktbeskrivningarna.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

BettaSplendens
2013-01-15 18:22
0

#2 http://cdon.se/hemelektronik/philips_headphones_shq3005%2f10-21243938 Hörlurar med sån modell tror jag är bäst, dom sitter väldigt bra :)

Caf_Roy
2013-01-16 02:39
0

#3 Fast jag ville ju slippa sladd…

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

BettaSplendens
2013-01-16 16:04
0

Trodde bara det var trådskaparen som ville det. Men går säkert att hitta samma modell utan sladd också.

CelsiusT
2013-01-16 17:16
0

Jag har ett som är jättebra tycker jag. Jag har det när jag springer och har även råkat av misstag ha det på mig flera gånger när jag rider (missat att jag haft HF på mig tills jag kommit hem igen och insett det då det åker av när jag tar av mig hjälmen). Har ridit i både trav och galopp och suttit ner i traven. Har även haft det medvetet på mig då jag pratat med sambon eller kompis i telefon när jag rider. Dock så tycker min sambo (som har samma sort) att det gör ont inne i örat efter en stund, men det tycker inte jag, jag kan ha den på mig hela dagen utan att jag märker av den. + också för bra batteritid (har dock bara en billig HF att jämföra med sedan innan så..). Jag tycker också det är ett plus att öronsnäckan inte är sådan modern som går in i örat utan en sådan som man alltid hade förr i tiden som är lite mer platt och bara sitter i ytterörat 8jag får ont av dom som går in i örat).

Det är ju en handsfree till telefonen, men denna modellen kan även spela musik från telefonen. Den har svarsknapp/byta låt-knapp och även höja/sänka volymen på handsfreen (bakom örat). Skön bygel som sitter bekvämt. Bra ljud enligt mig iaf.

Köpt på 24.se som har massa olika varianter på trådlösa handsfree som kan spela musik. Vet dock inte hur dom olika modellerna är eftersom jag bara provat den jag har =)

Medarbetare på westernridning.ifokus