Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1123 ggr
ebengtssson
0

Bra täckesförvaring

Jag jobbar på en ridskolan och vi har sjukt många täcken och jag vet inte riktigt vart jag ska lägga alla. Just nu har vi några fleece- & utetäcken i sadelkammaren men resten ligger på logen och där mår de inte alls bra. Eftersom det är en ridskola så har vi inte överdrivet med ledig plats i sadelkammaren så är det någon som har någon smidig, billig och bra lösning?

Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)

satilaryttaren.se

Silenos
0

Har "bara" fem hästar, men samma problem. mIn plan är att köpa stora genomskinliga plastlådor med lock. Då är täckena skyddade mot smuts/fukt.

Nu har jag bara ponnyer, kanske svårt att hitta lådor till stor-häst vintertäcken…..

Gronstedt
1

En rejäl dynbox av plast på logen skyddar bra mot damm och möss - släng i en torkpingvin om det är fuktigt Glad.

Silenos
0

Rusta säljer också bagar för dynor till utemöbler. Samma material som de blå ikeakassarna, men mycket rymligare och med blixtlås och bärhandtag.

ella99bella
0

Jag har en dynlåda från rusta tror jag. Där har jag typ alla grimmor och täcken funkar jättebra, man får plats med mycket, den är snygg, och tar lite plats om man tänker på hur mycket som får plats i den. :)

Mvh/Ellen<3Glad