ridbilder
nya ridbilder på mej och epan på min sida pga att jag ej få visa dom här, de som vill kan ju titta ;-)

fina bilder…;) har du fått filmen med?
Jaså, vad kul. Vfr får du inte visa dom här då? hihi : P
Fina bilder… : D

#2hon rider utan ridhjälm….

snygga bilder!!! Frihet!! =))
#4 Japp, jag vet därför gjorde jag en liten smilgubbe… haha ; P

#1 nej detta va ju bilderna dagen efter…. hi hi! de andra bilderna å ev en film va på midsommarafton men den kille har ej mailat än…..

#7 jaha…haha…härliga bilder iaf

Fina bilder. :)

fina bilder =P

Jättefina bilder tjejen!!

Fina bilder!

fina bilder :P

kommentera lite!

tycker det är riktigt riktigt häftigt att du rider utan träns och jag är imponerad av det. bara synd att det saknas ngt. även om det är en uppvisning…. ;)

Häftigt!! Ser läckert ut att rida utan träns! Vad var det för uppvisning?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Förresten, du har väl inte haft henne så länge? Att ni är så samstämda och litar på varandra redan!!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

det var uppvisning för grannens gäster typ……
haft henne kanske 2 mån. hon behövde bara känna att nån litade på henne, å markträna lite….. riden innan med kort hård tygel, därför hon har lite underhals, och va totalt döv för skänkel…
men det går rättså bra, men hoppas det blir ännu bättre samspel!

fler kommentarer? kul att höra….

me like!!!! Vill oxå kunna sånt jue!! =))
jag är imponerad ! men jag hade aldrig vågat rida utan hjälm ändå :P

fina bilder oki…. men kommentarer! snälla…. nåt…

Och du kallar dej hästkunnig!! Tycker det är VÄLDIGT oansvarigt att sitta och rida utan hjälm och utan träns och säga att man kan rida en häst!!! Hon går ju inte ens i form!!! Tänk på det du!! HAHA!!! Duger kommentaren?

Du har då inte balansen i tyglarna iaf ;)

#26 vad e mer naturligare för hästen då? har ni studerat hästen?
*hi hi*

#28 ska vi snacka naturligt, så är det väl inte vidare naturligt att överhuvudtaget sitta och rida på den. Hästen ser ganska stressad ut!! *he he*

#29 e den stressad? hur ser du de menar du?

#30 ja stressad… på galoppbilden t.ex. ser ut som du pressar henne alldeles för hårt.. hon ser inte ut att gilla situationen!!

pippa_ sluta nu….. vet att du bara rida lika kass som jag ;-)
hörs imorrn!

Häftigt att rida utan träns:P hade jag aldrig klarat;) Hästen ser ut att tycka att det är skitkul :D

#25 - #32 ni e ju knäppa…..