So you think equestrian is easy?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna video måste bara ses, fick gåshud av den! Så himla sann! Tyvärr har jag varit med om det hära flera gånger, "man sitter ju bara på hästen", "det är inte svårt osv..
Jodå det där med att "man sitter ju bara på hästen" har man hört ett antal gånger. Några av de som har sagt så har jag slängt upp på min ena häst och vad händer. "Du släpper väl inte!?" "Trava, vadå trava? Det går ju fort ändå!" "Jag kommer ramla av!" O.S.V. Efter att ha skumpat runt något varv på en snäll häst så ändrar de flesta åsikt… Andra vågar inte ens hoppa upp, men forstätter ändå prata om hur enkelt det är. Suck…
Väldigt bra video för övrigt:)
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

#1 Visst är sådana stöddiga feigisar roliga?;) En kille fick prova att rida min ponny, skitsnäll, lat i padocken och vill bara gå till mig. Jag ledde han i skritt och han hade panik. Jag fick hålla fast huvudet på henne för att han skulle våga klappa henne. Ändå är det töntigt, suck!
ellehur är vissa så fega x) "rider du? haha man sitter ju bara på en häst man behöver inte göra nåt hur kan den va med på OS när man inte behöver göra nåt" "vill du följa med mig till stallet o prova eller? du är välkommen" dem som vågar försöker vara tuffa och sen börjar tjejskrika när hästen börjar små trava och håller sig fast som de skulle dö när de får trava över en bom, hahah sen går de ut från padocken med skakiga ben, gissa om det är kul att se xD
Jag lever dock efter en väldigt simpel filosofi. Lär dig rida: Sitt upp, sitt kvar. ^^
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter