Misshandlar jag min häst?
Hej, jag fick den här kommetaren på min blogg:
Herregud du är ju för stor för din ponny, sluta rid den eller sälj den för den kommer definitivt få ryggproblem om du fortsätter rida den, det är ju typ misshandel mot den.
Tycker ni att jag är för stor? Jag har aldrig hört detta förr, men jag tar åt mig så himla lätt när folk säger något negativt så jag känner mig så tveksam och ledsen :( jag har inte tyckt att jag är förstor iaf, tycker ni det?
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Svårt att se på den bilden tycker jag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag tycker du ser perfekt ut på hästen.
Jag är ingen expert men tycker som #2 av det man kan se på bilden. 
Du har ingen bättre bild, där man kan se tydligare? :)
Tycker som ovanstående, du ser inte för stor ut utav vad jag kan se på den bilden i alla fall. 
Har knappt några bilder, för jag har ny dator, men jag ska försöka få fram en annan bild!
Det här är ju löjligt! Av det jag kan se av bilden ser du absolut inte för stor ut. Man slutar aldrig att förvånas över hur elaka människor kan vara :( Tänk inte mer på det utan fokusera på att utveckla din ridning. Några cm eller kilon hit och dit har liten betydelse. Viktigare är att man kan rida på en skonsamt och bra sätt så fokusera på att rida så bra du bara kan och tänk inte på de sorliga själarna bakom datorskärmarna!
Lycka till
www.sweetolga.blogg.se
"Jag vill ha en hund som vågar göra fel men vill göra rätt" Rebecka Berglund
#7 Tycker inte du ser förstor ut för din häst :)
#10 Någon som förmodligen är okunnig eller bara ville jävlas med dig som skrev det :)
#11 ja antagligen, men ändå tar jag åt mig när jag får såna kommentarer.. :(
#12 Bryr dig inte om dem. Avundsjuka kan det med vara ;)

Löjligt! Tycker ni ser bra ut tillsammans :-) Bry dig inte om såna kommentarer. okunskap från deras sida och avundsjuka ;-)
tack hörni, jag blir jätteglad! :)

Jag tycket att det ser väldigt bra ut.
Tror att de som fällde komentaren kanske hade en större ponny de ville sälja, marknaden är ju stentuff just nu 
Tycker som de andra, du ser perfekt ut på din ponny. :) Ta inte åt dig, det finns så många konstiga och avundsjuka människor där ute som bara vill jävlas.
Tkr oxå att du ser lagom ut på hästen :)
Tack allihopa, skönt att det inte var så många som tyckte jag misshandlade min stackars ponny ;)

#10 på denna bilden ser du rent av liten ut:)
hahaha förlåt mitt skratt, men det var nog det mest korkade jag hört. Snälla nån! Du är verkligen INTE för stor! Jag är 163 cm lång och väger 60 kg och rider en 25 årig islänning på 132 cm i mkh och det går alldeles utmärkt!
Vem det nu än var som sa det så ska du inte ta åt dig. Du och din häst ser jättefina ut ihop! :)
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter