Lennox!

Ojoj youtube va snabbt idag, här finns filmen

Lille krabaten verkade ha mycke spring i benen ;) och han var attans söt åxå^^

så söt han är och jätteduktig, snabbt går det oxå i galoppen.
hur gammal är han?

sicken liten raket ;) mkt spring i dem benen ;)
Gud en sådan sötis! Skicken fart han hade i ridhuset, underbart att se! =)
Han påminner lite om Wilda eftersom han bytte färg så plötsligt ;) Nu går ju Wilda mot brunt hur nu det kan komma sig =P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
ja jösses, det var spring i dom benen :D
Oooooj, så vit han har blivit.. :) Supersöt pålle!! :P

Jo han är en liten raket men i går va han värre än vanligt, helt loss, spelade ingen roll vad man gjorde så skulle han göra tvärt om… Han blir snart 4 månader, lilla killen börjar bli stor!

Oj vad han har bytt färg! Super fin, vilket bus i ridhuset :)

vilken sötnos =)
Så myckiet spring i en så liten kropp =)

Bilderna på honom vid presenningen påminner mig om fölisen i mitt stall. Vid ingången till hagen är det grusat med markväv under, men ett litet hörn av markväven sticker upp, och den brukar han leka med. Han gräver på den med frambenen och nafsar i den.

Jättekul att se! Stella ska börja miljötränas på allvar när hon är 8 veckor ungefär. Perfekt att få lite inspiration!

Vilken söt raket ^^
Är det du som filmar/pratar ? ;P

Haha ja de är jag som filmar o pratar =)
Vi fick börja den seriösa miljöträningen lite senare än 8 veckor gammal, va så mkt snö här då =)

Det är mer en fråga om att hon ska acceptera att ledas i grimma än ålder. Och jag åker bort tio dagar, så min "skulle-ha-blivit-medryttare-på-Mangis" ska ta hand om hästarna. Då får allvaret vänta tills jag kommit hem.

Aha ok. Ja grimma de gick han i redan första dagen =)

Herregud vilken häst att löpa runt hela tiden. Mycket energi i det fölet. :)

Haha ja han är helt otrolig =) Kutade som en tok i säkert 20 min tills Zickan skulle sitta upp på Lady och jag fick så lov att koppla honom =)

Ja, han måste tyckt att det var mysigt i ett stort ridhus. Vad månde det bliva av honom?

Ja de va andra gången han va där nu så nu visst han vad de va som gällde =) Ja förhoppningsvis blir de en ruggit bra ponny, hoppas kan man alltid =)

ponny???? Blir det inte en stor häst av honom?

Förhoppningsvis blir han ponny, pappa är ju en liten c-ponny o mamma är 155-158 någonstans, men han börjar ju bli så rysligt stor så frågan är vart han landar…

Ja, jag tyckte att han såg väldigt stor och ståtlig ut allra redan ju. Hade glömt att du skrivit att han skulle bli så liten. :)

Ja han är alldeles för stor o växer så de knakar gör han ju…