Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettavel
Läst 1165 ggr
CBA
0

Bild på tjockis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag som sagt till uppfödaren och kramade mamma häst och hennes magen som börjar bli riktigt rund…några gånger så såg man hur magen rörde på sig riktigt ordentligt :o)

Nå…här är en bild !

Mvh CBA

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

elin
0

Gud så roligt charlotte =)
Önskar dey all lycka me bebis

/Elin

Wanilj
0

De bästa av bästa bilderSkrattande Det som skrämmer mig lite är att vår dam är bredare och hon ska inte ha förrän i juni! bara det inte är tvillingar!Fundersam

CBA
0

På magens höger sida sparkade och for det som attan ett tag…det var såååå mysigt att stå och känna hur det brottades runt där inne, precis lika mysigt som jag tyckte det var på mig själv….tills min bebbe nästan sparkade av ett revben på mig ;o)

Mvh CBA

Wanilj
0

He he he!! Jag känner igen det där! När Tindra låg i min mage och for runt i sltet av graviditeten så drömde jag en natt en mardröm där hon precis som alien tryckte sig ut genom skinnet!*urk*

Hon var sååå stark!!

Jag kände "bubbel" på Wieta i lördags! Hon blev helt still och bara huuu! Man känner ju igen sig själv ibland! Hon är så vacker nu när hon är dräktig men jag är lite nervös så att det inte är tvillingar..

CBA
0

Har hon inte fått ett ultraljud gjort ?

Men du vet hur det är….endel får JÄTTE magar, medans hos vissa syns det inte ;o)

Jag frågade förresten uppfödaren igår om ett sto kan bli hingstigt när hon är dräktig och det är tydligen inte alls ovanligt….det är hormonerna som spökar och det är normalt !

Ett av deras ston blir en riktig hingst när hon är dräktig och kan riktigt utmana de stackars valackarna i den andra hagen *fniss*

Mvh CBA

Kiara
0

Athena hon var stor som ett hus redan vid jul….men ut kom lilla Ametist, han var ingen jätte så han hade nog skvalpat mjukt i allt det fostervatten som Athena hade.

CBA
0

Ja visst…alla är vi ju olika.

Jag hade en jätte mage med storebror men ut kom det en liten räka…jag hade tydligen en stor moderkaka så på slutet var det mest bäbis och kaka.

Med den minsta hade jag en 5 månaders mage redan i andra månaden medans min arb. kamrat som var beräknad till dagen efter mig kunde ha sina vanliga jeans tills hon var i nästan 5:e månaden. Hur stor magen hade blivit om jag hade gått fulla tiden hade varit spännande att se, men nu kom han ju 5 veckor för tidigt. Fundersam

Mvh CBA

__iE
0

vilken tjockis Skrattande