Nu är Loke döp.

Så stor han ser ut redan. Tänk vad tiden går. Och Lisette kanske kommer och hälsar på mig i slutet av juli. Då får jag träffa Loke. Haha

awwww va söt!!! han ser riktigt stolt ut att han har ett "riktigt" namn nu!! HAHA

Jätte gullig =D Då var han ju duktigare än mig när jag döptes hehe, jag bara skrek å sparka prästen^^
Jätte söt liten pojke :)
Gud vad söt =D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
va söt han är!!!

Sicken sötnos =)

Sötnos!! Skönt att dopet gick bra! Måste vara jobbigt om den lille väljer att ha en dålig dag
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sicken sötnos :D
Såå söt han är o så skönt han var nöjd med dopet, hi hi!
Vad roligt :) Räckte maten? Lisette va lite orolig över det i fredags :P
oj oj, så lik han är sin pappa :)
han kommer bli en kopia när han blir stor :)
jätte gullig liten kille!

Han e sååå sööt!!

loke ser ju nöjd ut, så han kan ju inte varit farligt.
en vän, som är vän med hela tjocka släkten, när hennes son döptes, somnade han hos sin morbror, snarkade så hela kyrkan skakade :P
ja det var en gullig prälle ju! ;-D
när vår präst (som var vickarie o rätt ny som präst) skulle hälsa på här hemma inför vår första killes dop körde han in på uppfarten som vi precis fått plattad för o lägga sten på sedan…reagerade inte när de andra bilarna stod utanför… sen höll han på o elda upp sina papper på det ljus jag tänt på bordet, spillde ut kaffet på bordet….gissa om vi var nervösa inför dopet! Det gick dock mkt bra fast han hällde vatten på killen så hela han var blöt nästan o det flöt på golvet! Så Felix blev rejält döpt! Sen hade vi honom igen när tjejen skulle döpas o då var han mkt lugnare o det flödade inte av vatten som första gången ;-) hade fått lite mer vana… det hade ju ändå gått 6år!

Vad bra att det gick bra :)
Stor han är, är skrämande :P

helt sjukt vilken duktig kille jag har. han flinade, som bebbe skrev, med hela ansiktet när prästen gjorde korstecknet på honom. han fick alla i kyrkan att börja skratta. hur härligt som helst var det.

#20 Oj vad mycket fina grejer han fick :D

Vad kulit! Så söööööt! : )
*Döskratt* P-p-prästen haha lugg XD

vagnskylten där det står loke fick han av bebbe =)

#24 Aaaaa coolt me vagnskylt!!!
En Bobbycar :D Hade jag också när jag var knodd :P

vilken sötnos =P

va sööööt :D o fina pressenter han fick :D