Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: exteriör
Läst 2451 ggr
[elofff]
3

Vad är din häst för frukt?

Jamen nu vet ju alla att hästar är en frukt. Fick reda på att min häst var en papaya, vad är din häst för frukt? :)

[muff]
0

Hur vet man vilken frutk det är? :P

Spiritinthesky
0

Jag har 5 stycken RUNDA äpplen, en halvblods-banan och ett halvblods-päron! (fortfarande hög bak pga sin ålder och växt process.)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

[elofff]
0

Alltså jag kallade veterinären och hon upptäckte något riktigt hemskt. Min häst är ingen frukt, det är en karré. Vet inte riktigt hur dom ser detdär, man måste vara väldigt kunnig…

Zaphix
1

En frukt som inte finns antagligen, en prijuabina tror jag.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

examynia
0

jag trodde häst var en egen sorts frukt? alltså de finns äpplen,banan,päron,häst,apelsin.. så trodde de var sin egen frukt?:-O

Tusen
2

#5 Ja enligt dem som startade FB-sidan är det en alldeles egen frukt som smakar lite köttigt. Fast egentligen finns ju inte frukten heller så därför förstår jag inte varför de säger att hästar är en frukt. Hästar finns ju inte och då kan ju knappast frukten finnas heller och man kan då inte veta varken hur den ser ut eller smakar. Skrattande

Bruhn
7

En mandarin, liten, söt o klyftigFlört

examynia
0

#6 nä men preics.. hmm tycker att dom förvirrar oss lite där:-/

Stallmima
0

Då måste mina vara kiwis då Tungan ute

Allliii
0

9 stycken tunga apelsiner här hemma, och sen min egen, den vältrimmade banantjejen ;)!!

Emshify
0

Jag har en passionsfrukt.

Martina-96
0

Jag har en Banan och två stycken appelsiner ;)

JTphoto
0

hmm min ena är en varmblodig appelsin ^^

Den handra är en halvblodig lettisk appelsin

japp så måste de var :D

MVH Julia Tingström www.jtphoto.se
"De som säger att lycka kan inte köpas för pengar, de har aldrig köpt en häst"

CelsiusT
0

Jag har en apelsin och ett päron ;P

Apelsinen är rund och god och det blir mkt rester av henne, kan vara lite sur ibland men oftast underbart söt.

Päronet är ibland mjukt men ibland stenhårt. Stor rumpa och något hög bak men ändå liten och smidig.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Offbeat
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min är en clementin/banan blandning. Resultaten av en sk. förbjuden romans mellan olika frukter!

Emelieeliesersson
0

En persika :)

Tregly
1

Haha jao om min häst är en frukt så måste han va en clementin.. Oftast söt men sur ibland. Och väldigt klyftig är han ")

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

annika85
4

min är som en importerad apelsin, ibland sur, ibland söt och ibland (men sällan) genomruttenFlört.

[elofff]
0

#18: haha! Det är älltid lika spännande att se vad frukten kommer att smaka idag!

Alex
2

Jag tror att alla hästar är en sån där röd sak som finns i fruktsallader på burk, för det måste helt klart vara en frukt som inte finns!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

tantnett
0

Frukt? Förstår inte frågan? Obestämd

Men min goe Nordsvensk är en jättekanelbulle. Skrattande Först och främst så älskar han kanelbullar och sen så ser han ut som en go kanelbulle.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

WhoCares-01
0

min är definitivt en clementin. söt och mjuk med hinder frmaför näsan. sur som sjutton vid dressyrarbete och stenhård, träig ochfull av tjärnor vid uteritt

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

louie96
0

mina finna frukter är en persika, en annanas, en banan och en mango:D

BettaSplendens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solklar kiwi Skrattande

Praefatio
0

Ett kinesiskt päron/päpple. Krispig och ljus med små, små bruna prickar överallt. Smakar som en konstig korsning, lite svår att definiera… Kanske inte fullt så rund dock.

Johanna123
0

Min är en ananas Flört

Rustis
0

Men hästen är ju en frukt som inte finns ? ;)