Falsterbo?
Eftersom jag inte har nåt för mig, kan jag väl lika gärna passa på och fråga om nästa stora evenemang… Falsterbo Horse Show, hur många är det som ska dit? ;) Jag åker antagligen ner på fredag kväll och hem på söndag nån gång… :) Tar ju bara lite drygt 2,5 timme med bil, motorväg hela vägen, så det är inte alls farligt.

Jag ska eventuellt dit:)
men för mig tar det typ 8 timmar med bil att komma dit;P

jag ska dit de 3 sista dagarna, då finalerna går :D
Ja men det är ju fredag-söndag, eller håller det på tills på måndagen? :)
Får jag följa meeed dig Jååånas?

Falsterbo är en hel vecka..
#4 Får du väääl, fast du får ta dej hit först :p
#5 Ja, men finalerna går ju fredag, lördag och söndag om jag inte minns fel… Eller håller det på ända till måndag? Vad jag menade va att vi antagligen är där samma dagar ;)

ska på ons, sen ska jag vidare till danmark och rida rida rida och titta på vm i ponnykörning :)

skulle om det inte vore för att jag jobbar då…

#6 Aha, okej ;) Vet inte om de håller på till måndagen, tror inte det..

Jag ska dit, är där varje år, älskar stämningen och träffar massa vänner man bara ser då. Har band och sittplatser hela veckan. *ler*
Det är bra att ibland känna rätt människor =0)

Näpp…Tror jag stannar hemma i år.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Tyvärr ska jag inte dit, hade varit kul…

Har aldrig varit där. Skulle någon gång vilja åka dit! Kanske nästa år… Jag vill verkligen! Verkar vara sååå härligt!
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
#12 Flyttar du ner t ill värnamo är det ju inte så långt kvar till skåne ;) Och tar du dig till göteborg har jag nog en plats över i bilen :)

ingen som ska på ons? ;)

när e det? klart man ska dit ;)
15-22 juli ;)

Jag skulle gärna vilja åka, framförallt för shoppingen 
Tror inte det kommer kunna bli av, får se… Har annars släkting precis utanför falsterbo eller ngt (ända viktiga är att det är nära till falsterbo horse show ;))…

Jag ska nog dit, bara ett litete problem mina kompisar har ingen aning om att jag tänker släpa med dom (A) hehe
Isf åker jag tors-lör, jag jobbar dom andra dagarna. Bara litet problem hur jag ska få ihop pengarna också, det blir ju ganska dyrt…

Viktoria som jag va hos i går skulle dit med 11 hästar som skulle ridas…