Erat pinsamaste
Vad är det mest pinsamaste som hänt er i stallet/under ridning? För mig är det nu när man inte har hela ridkläder och tvingas rida i kläder det står flygvapnet på. :/
Mitt pinsammaste var när vi gömde oss i spånet och skulle spina på en kille som jobbar i stallet, men när vi kastade oss upp från spånet och skrek ÖVERASKNING var de inte han utan ridläraren som är sur hela tiden och vi fick oss en rejäl utskällning! :P

Min ponny är vit och hade ett brunaktigt täcke på sig, hon gick i en snöig hage med träd. Såg henne inte och sprang in i stallet och undrade om någon sett min ponny. Dem kollade konstigt på mig och pekade på henne i hagen.
Eller när dte regnat ute och jag slängde ett rött bomullstäcke på henne, hon blev rosa och var stallets barbiehäst tills hon var vit igen.
#2 hahaha, Barbiehäst! :D

#3 Lagom pinsamt var det. ;) För att inte nämna när jag gick med henne och hon hörde en motorsåg hon flyttade sig inte förrän vi gick mot ljudet dit så hon kunde kolla på den, jag bad gubben att inte stänga av den för att min ponny vill titta. Hans blick alltså. XD