Massvis med böcker säljes!!
Har rensat bokhyllorna hemma och bestämt mig för att bara behålla mina mest kära böcker. Flyttar snart till betydligt mindre lägenhet, och har helt enkelt inte plats för alla. Alla böcker är i mycket fint skick, och många av dem är i som nya! Inget kladd eller annat irriterande i dem. Hittar du någon du är intresserad av så lägg ett bud!
Helt ny!
Vad vill du har för nr 0, nr 1 och 10 (Hästens exteriör, Hovvård och Centrerad ridning)? Var bor du (tänker på frakten)?

skulle vara intresserad av #6 och #11 beroende på pris :)
#21: Centrerad Ridning : Nypris 222 kr, mitt pris 100 kr. Hästens exteriör: Nypris 452 kr, mitt pris: 270 kr. Hovvård: Nypris 429 kr, mitt pris 250 kr. Bor ca 5 mil norr om Göteborg.
#22: Från ryttare till häst: Nypris 223 kr, mitt pris 100 kr. Hästens själ: Nypris 252 kr, mitt pris 120 kr. Ingen av dessa två böcker gick att få tag på på svenska längre.
Nypriserna är tagna ifrån adlibris.
Då vill jag ha Centrerad ridning i alla fall, jag får fundera en stund till på de andra två. Om du inte kan tänka dig att kränga alla tre för 500?
Jag bor ungefär lika långt norr om Gbg längs 45:an - det kanske inte är så långt mellan oss då?
#24: Det kan jag absolut göra om du vill ha allihopa. Nej men då måste vi ju kunna mötas någonstans efter vägen! Jag bor ute på Tjörn.
500 för alla tre är taget (Hästens exteriör, Hovvård och Centrerad ridning)! Jag bor i Älvängen. Har du ärende åt Göteborg eller Kungälv någon gång? Annars kan jag köra åt ditt håll under helgen.
Ska till Tre hästar på torsdag eller fredag. Kanske skulle kunna träffas där? Om inte är jag ledig hela helgen så det går alltid att ordna något :)
Visst, Tre hästar har man alltid anledning att åka till. Passar det dig vid 10 på torsdag? Annars får du säga en tid.

Taget :) pm du PMar kontonummer så sätter jag över för dem och frakt.
Har PM:at dig!
vad är priser för hästhållning i praktiken? :)
#31: 120 kr vill jag ha för den, nypris 242 kr på adlibris :)
Böckerna i inlägg, 0,1,2,3,4,6,7,8,10 och 11 är sålda. Resterande finns fortfarande till salu!