Massage
Jag och min jobbarkompis ska åka till Stockholm och gå 2 dagars introkurs i hästmassage och ev fortsättningskurs till dipl hästmassör. Det är Axelssons animal massagescool som har kursen. Är det någon här som gått denna kurs och kan berätta, bra eller/och dåligt.
Har någon gått någon annan massagekurs.. Berätta gärna hur det var.

-Vad kul!
-Får gärna skriva en artikel för oss om vad ni lärt er;)
Det ska jag gärna göra. Men det kan ta lite tid, för antingen åker vi i april eller i början på Juni..Vi har lite svårt att få ledigt från jobbet samtidigt. Jag tycker själv att det ska bli superkul eftersom jag utövar lite amatörmassage på mina hästar. Det är bara en typ av ryggmassage jag lärt mig av kiropraktorn.
Jag har funderat på att gå den kursen, men varken pengar eller tid har funnits än :/

-ja vad roligt!
Nä tyvärr blir det nog ganska dyrt för först och främst ska vi flyga från Kallinge till stockholm, sen ska vi ha boende några dagar däruppe med. Men vi har sagt detta så länge att nu ska det bli av.
Vad kul det skulle jag vilja lära mig också.
Hmm, Kallinge har jag ingen aning om vart det ligger, men jag vet att Axelsons har vissa kurser i Göteborg också, om det är närmare…
jag har gått hos dem och jag var mkt bra!
Wanilj, precis vad jag inte behövde höra :P Nu MÅSTE jag ju få loss pengar till det ^^
förlåt..jag menar att DET var bra!
kursen alltså!

#7 kallinge ligger i blekinge ;P

var kommer du ifrån?

Mörrum ;P närheten av karlshamn ^^

oki!

juepp ;D
Ni har inte tid sen efter kursen o komma o massera min lilla plutte snutta? =)
/Elin