Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 547 ggr
Struten
0

OT:Gymnasie

Ni som ska börja 1.a året på gymnasiet efter sommarn, har ni fått nå besked ännu om ni kommit in?Skrattande

Funderade bara för jag har inte fått nå papper än, såg bara i tidningen att jag kommit in på mitt andra hands val, men mitt första hands val var inte med, allts den orten stog inte med, även om en massaa andra mindre orter stog med, de stog itne heller att de skulle vara med nån annan dag som de gjort tidigare, för att dom inte fick plats med alla i en tidning. Ledsen

men jag tycker man borde ha fått hem papprerna innan de börjar publiceras i tidningarna(?) Fundersam

Skulle så gärna vela ha papprerna nu, vill verkligen veta om mina betyg räkte till mitt första hands val^^

förlåt om de blev lite snurrigt, vill bara så gärna ha besked^^

Mitt första hands val var ett specialutveklat rid-samhällsprogram i kalix, som jobbar i sammarbete med Maria Eriksson(Holmen)
och mitt andra hands val var häst special(nv) på Grans i öjebyn/piteå

Vad har ni sökt? och var?=)

Peppe
0

jag har inte fått nåt papper än men vet att jag kommit in, dom tar in alla på NV hos oss, dessutom räcker mina poäng gott och väl

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Milli
0

jag valde svenljunga naturbruk häst som 1:a och jag kom in, fast vet inte riktigt om jag vill gå där, funderar på att gå Uddetorp ist, om det går att fixa… aja, får se…

Jill_Niss
0

Jag hade lillerud som 1:a handsval, och Rättviks naturbruk som 2:a handsval..vet inte vart kjag kommit in än..

Struten
0

okej^^ då var de inte bara jag som inte fått besked hem i lådan ännu^^

wewwa
0

Jag har fått mitt förstaval, OP…