måste få skryta
http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/bong/article247031.ece
Detta är vår sons nyinköpta restaurang, han fick betyg 4 av 5 möjliga
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Oj, vad skoj för honom. Se nu till att servitrisen är bättre mot kunderna. hehe
Men vad dyrt det verkade.
Vad roligt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Vad fint det ser ut.

vad kul, såg superfint ut där :) mysigt !

Det där kan du verkligen skryta över! =D

Skoj! Synd att det ligger så långt bort annars hade jag åkt dit och ätit!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jätte fint… och grattis till det fina betyget!
Nu blev vi ju sugna på att gå ut och äta en bit! Lite långt att åka bara…:o)

Men va kul Bebbe, måste helt enkelt prova hans resturang en dag, arbetsskadad som man är så finns det ingen roligare än att prova nya resturanger.
hälsa honom lycka till !! Och grattis till de fina betyget
Gud va fint =)
Oh, den verkade riktigt fin :)
Får man rabatt om man har träffat krögarens mamma tro? 

Ni kan ju alltid säga att ni blivit rekomenderade av mig, sen är det upp till honom att avgöra om ni får rabatt…jag ska säga åt honom att om där kommer någon från iFokus så kan han gott bjuda till lite extra. Här sitter Pim och Inge o myser. På restaurangen har han två saker som jag aldrig har sett på matställe förut. dels ligger det plädar på stolarna som är utomhus (ifall någon skulle känna sig lite frusen) och dels har han en hylla full med riktiga små frottehanddukar på toa som man kastar i en tvättkorg när man andvänt dom. mkt trevligare än papper.

Vad ung han ser ut att vara din son. Är han kocken eller ?

#13 Åh, det låter ju urmysigt att sitta och äta ute på kvällen kanske med en pläd om sig! =D

Pläd på restauranger kom med rökförbudet, här i Göteborg har alla restauranger och fik det. Inte nog att rökare inte kan låta bli siggen dom är mer frusna också
jag tycker det låter jättemysigt bebbe ! :D
skryt på du, det hade jag gjort ;)

Får plädarna och handdukarna verkligen vara ifred från tjuvar? *ler* Eller också sitter väl folk och bränner dom med cigarretterna.
Plädar är ju skitmysigt :) Och det med frottéhanddukar, det finns på vissa få ställen, känns exklusivt :P
Men nu är snart falsterbo spikat, två eller tre dagar verkar det bli… Så kanske blir att åka in till Malmö och käka nån dag :)

Va kul!! =)

va roligt bebbe!

#14 Pim är 31 år, och det var han som var kock den dagen provsmakarna var där, men han har en annan kock oxå anställd, han kan ju inte vara i köket alltid. Han visste inte om att "testarna" varit där förrän han läste det i tidningen, dom kommer inkognito bara för att restaurangerna inte ska fixa till något alldeles extra den dagen, det blir ju inte rättvist då.

#22# Ja, det vet jag att dom gör. Så är det här med sedan står det i tidningen om restaurangen. Men sånt är bra tycker jag.
Kul att just den dagen var han kocken. Kul att ha en sådan duktig son. Har du fler barn?

Vad roligt Bebbe…man skulle kunna tro att det är utomlands när man tittar på bilderna :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Pim är min "bonusson", alltså Inges biologiska son, har tyvärr inte haft den lyckan att få några egna, men Pim är som min egen fast han var 14 år när jag kom in i hans liv, han presenterar mig som sin Mamma för sina vänner och bekanta.
naaaw, så sött bebbe :)
men var är hans biologiska mamma då ?

#25# Ja, men det är väl inte heller så illa. *ler*

#26# Dom är väl skilda.

#28# Ja, det kan vi ju hoppas. Annars är det ju ett väldigt öppet förhållande. ^^
(Förlåt, men var tvungen att kommentera)

#29# Precis! Fast så är det nog inte i hennes fall. :)

Inge och Pims mor Monica är skilda, och Inge, jag, Monica och hennes man Rolf är mkt goda vänner.

Vilket bra betyg. Om vi nån gåmg mot förmodan åker neråt så ska jag ha den resturangen i minnet! Önska honom lycka till och gratulera.

#31# Ja, jag förstod det. :)
jo, det fattar väl jag också att dom är skilda.
tänkte mest om dom inte hade kontakt eller så, för jag har ju själv "styvpappa" och "styvmamma", men kallar ju ingen av dom för mamma och pappa, det var därför jag undrade :)

Ha,ha förstod du verkligen det bubbelbubbel. *skämt*

Ha,ha förstod du verkligen det bubbelbubbel. *skämt*
nej, jag är ju dum :P