Mer travhästfågel
Om ingen tröttnat på travhästfågeln å mig ännu så kommer nu lite bilder ifrån idag & antagligen mitt sista besök eftersom hon ska till slakt på tisdag.
Huvudunderifrån, märklig bild, vet inte varför den fick komma med?
Och så här fin fotföring har vi på frambenen numera
Ja, hon försöker rulla sig i en uppförsbacke… Hon kom inte över till andra sidan ;)
Så här ser det ut när man skakar på fläsker i halsen (pålla ser lite ut som en knarkare?)
Vad fin hon är :)
Hanna
Hahaha.. Knarkarhäst.. ^^ Nämen va söt hon är!! :)

Hon är jättefin!!! : )

så fiin :) men varför ska hon till slakt?

Hon e jättefin: Vad är det för fel på henne?
Usch vad trist… Fast finns det inget annat att göra är det bäst för hästen.
Vad var det för nåt gult unghästigt som var med på ett par hörn? Den var söt :)

Hon har massor med problem och skador, men framförallt har hon ett överben i en kotled, vilket inte går att operera. Har blivit utdömd utav vetrinär så det är långt ifrån för min eller ägarens fancy som hon ska slaktas.

Fin!! Men jag undrar samma som #4 o 5?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Oups jag hann visst inte med riktigt :o)
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Det är helt klart bäst för henne att få slut på det, är redan väldigt utdraget…
Hon tål varken insekter eller sol, kan inte gå på bete å måste ha försiktig foderstat då hon absolut inte får bli fet (har svaga kotor som inte tål mer vikt), är känslig för kyla och hennes kropp tål varken egentligen riktigt att bara stå eller att tränas. Så hon är riktigt svår att få till som promenad eller sällskapshäst ;)
Unghästen är en breedingstock/paint. Är två st gulbruna, mor & son. ->
Lustiga är att mamman (till vänster) har en mer normal röd, varm gräddig-färg, mednas sonen, unghästen till höger glänser i blått större delen utav tiden…
Det verkar vara en riktig olycksfågel det där… :/
Men painten, har den någon slags stam? Den var riktigt söt :) Fast jag är rätt svag för gulingar iofs 

Jag är ju halvblods-människa å deras stammar säger mig inget, så jag kommer aldrig ihåg dem 
Lyckats hitta vad pappan heter :D Han heter Hollywood Borego. Försöker hitta stammen på stoet, men det går inte så bra…

Ja, hon ser ju jättefin ut. Verkligen synd att behöva dö. Hon ser ju inte ut att ha särskilt ont när man tittar på fotona. haha
mmm med like gulingarna också.
vilka sötnosar.
och självklart travhästfrågeln med, stackarn..